וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של ריאל מדריד: להחתים את ניימאר עוד לפני המונדיאל בקיץ

הברזילאי מאס בפריס סן ז'רמן ועל פי חבריו אמר ש"חמישה חודשים שם מרגישים כמו חמש שנים". הבלאנקוס רוצים לסגור את העברתו בהקדם האפשרי כדי לבנות סביבו את הסגל, מרסלו נשלח לשכנעו

עריכה: מתן חדד

בספרד ממשיכים להתעקש גם הבוקר (חמישי) שניימאר נמצא בדרכו לריאל מדריד, ו'אס' טוען כי הבלאנקוס מעוניינים לסגור את ההעברה הגדולה עוד לפני המונדיאל ברוסיה, על מנת שיוכלו לבנות את הסגל לעונה הבאה סביב הכוכב הברזילאי. על פי הדיווחים, ניימאר כבר הביע את הסכמתו להצטרף ליריבה הגדולה של האקסית ברצלונה מכיוון שמאס בחיים בפריס, ועל פי מקורבים אליו אפילו אמר ש"חמישה חודשים שם מרגישים כמו חמש שנים".

כעת, ריאל פתחה במסע שכנועים כלפי פ.ס.ז' כדי לנסות לסכם את העיסקה המסובכת בהקדם האפשרי, כדי שתוכל לתכנן את העונה הבאה בהתאם להגעתו של ניימאר, או לחילופין בהתאם לכישלון לצרפו, ולהתפנות למהלכים אחרים בקיץ ובזמן גביע העולם.

אגב, על מנת לשכנע אותו להגיע למדריד, המועדון שלח אל ניימאר את חברו לנבחרת ברזיל מרסלו. המגן ניצל את המפגש עם פ.ס.ז' בליגת האלופות כדי לשוחח עם כוכב הקבוצה הצרפתית ולהבטיח לו שיתקבל בזרועות פתוחות בחדר ההלבשה, מה שעל פי הדיווחים עשה את העבודה והביא את ניימאר להסכים למעבר.

עוד בנושא

ברצלונה מתמוגגת מליאו מסי, גם קונטה החמיא: "חולם לאמן אותו"
אנדרס אינייסטה: "אני צריך להחליט עד 30 באפריל אם להישאר או לעבור לסין"
בואטנג: "היה כיף לשחק באווירה הזו", הומלס: "חייבים לאהוב אווירה כזו"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. רויטרס
החגיגה בפריס נגמרה? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully