וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה: "אני צריך להחליט עד 30 באפריל אם להישאר או לעבור לסין"

קשר ברצלונה דיבר על עתידו אחרי ה-0:3 מול צ'לסי: "אעשה מה שטוב למועדון ולי". טיבו קורטואה: "השער הראשון היה באשמתי, אין לי מה להתחבא, אני אומר את זה כמו גבר". וגם: המספרים של מסי

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. מסי/רויטרס

ברצלונה העפילה הערב (רביעי) בקלות רבע לרבע גמר ליגת האלופות. זאת לאחר שהביסה את צ'לסי 0:3 והשלימה ניצחון של 1:4 בסיכום שני המשחקים. ליאונל מסי (3, 63) התכבד בצמד וגם בישל לעוסמאן דמבלה (20) את השער הראשון שלו במדי ברצלונה. הבלוז, מנגד, לא ממש הצליחו להוות יריבה לחבורה של ארנסטו ואלוורדה.

הקבוצות שהעפילו לרבע הגמר ליגת האלופות (ההגרלה ביום שישי הקרוב בשעה 13:00):

ליברפול (אנגליה)
מנצ'סטר סיטי (אנגליה)
באיירן מינכן (גרמניה)
יובנטוס (איטליה)
רומא (איטליה)
ריאל מדריד (ספרד)
סביליה (ספרד)
ברצלונה (ספרד)

אנטוניו קונטה, מאמן צ'לסי. רויטרס
זה שעלה וזה שהלך הביתה. ואלוורדה וקונטה/רויטרס

המספרים

*ליאונל מסי הבקיע את השער המהיר ביותר בקריירה שלו (גם בקבוצה וגם בנבחרת).

*זהו גם שערו ה-100 של הפרעוש בליגת האלופות ב-123 הופעות. לקח למסי 14 משחקים פחות מכריסטיאנו רונאלדו כדי להגיע לכמות כיבושים כזו במפעל.

*מסי כבר עם 19 שערים ב-18 המשחקים האחרונים נגד קבוצות אנגליות.

*עוסמאן דמבלה התכבד בשער הראשון שלו בכל המסגרות במדי ברצלונה מאז המעבר מדורטמונד בקיץ.

*ברצלונה לא מנוצחת ב-21 משחקי בית בכל המסגרות, ניצחה 19 מהם, כבשה 62 שערים וספגה 7 בלבד.

*ברצלונה לא מנוצחת כבר 5 שנים בקאמפ נואו בליגת האלופות: 22 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.

*שתי הנגיעות הראשונות של מסי ברחבה של צ'לסי הניבו שער ובישול.

*בקאמפ נואו נרשמה נוכחות שיא העונה - 97.813 צופים הגיעו למשחק.

*מדובר בעלייה 11 ברציפות של ברצלונה לשלב רבע הגמר ליגת האלופות - שיא היסטורי.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה 0:3 את צ'לסי ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
טיבו קורטואה, שוער צ'לסי. רויטרס
ערב שהוא לא ירצה לזכור. קורטואה/רויטרס

תגובות

מרכוס אלונסו אמר אחרי המשחק: "יש להם את ליאונל מסי ואני חושב שהם היו טובים יותר מאיתנו למרות שהתחרנו טוב בשני המשחקים. אם אנחנו סופגים שערים קלים ומחמיצים את המצבים שלנו, אז קשה מאוד לעבור קבוצה כמו ברצלונה. ידענו שיש לה שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש ושאנחנו לא יכולים לתת להם מטר כי הם ייצרו מצבים ויכבשו. היינו קצת חסרי מזל בשני השערים הראשונים, בעטנו שלוש פעמים לקורה והיו לנו המון מצבים בשני המשחקים. אנחנו צריכים להשתפר וכשאתה מפסיד, אתה צריך להתאמן ולהשתפר. הם לא היו נינוחים במחצית הראשונה ואנחנו פשוט פספסנו את המצבים שלנו. היה יכול להיות 2:2 במחצית אבל כשאתה בפיגור 2:0 באצטדיון כזה, נגד קבוצה כזו, קשה לחזור".

שוער צ'לסי טיבו קורטואה, שהיה חלש מאוד, אמר: "אני לא חושב שמגיע לנו להיות בחוץ, אבל טעויות אינדיבידואליות עלו לנו ביוקר בשני המשחקים". על השער הראשון שספג והיה באשמתו אמר השוער הבלגי: "לא ציפיתי לבעיטה הזו והיה מאוחר מדי לסגור את הרגליים שלי וברור שזו טעות שלי. הם כבשו מטעויות שלנו, אבל חוץ מזה התגוננו טוב, ניסינו לשחק טוב ונעצרנו בקורה פעמיים. היינו קצת חסרי מזל. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולנצח כבר ביום ראשון. שיחקתי הרבה פעמים מול מסי בעבר וגם ספגתי כבר בין הרגליים ממנו. בשביל שוער כמוני, הנקודה החלשה ביותר היא כנראה ברגליים, זה מעצבן, אבל אני צריך לבוא, לצאת ולהודות שעשיתי טעות. זה חוסר מזל להיות מודחים עם ארבעה שערים מארבע טעויות".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה: "בשני המשחקים מול ברצלונה ליאונל מסי עשה את ההבדל. כמו שאתם יודעים אנחנו מדברים על השחקן הטוב בעולם. היינו חסרי מזל בשני המשחקים ופגשנו את הקורה ארבע פעמים. ברגע הכי טוב שלנו הם כבשו. הם היו קטלניים מאוד הלילה. הגענו להרבה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. אנחנו מדברים על שחקן (מסי) שכובש בכל עונה 60 שערים, לא שחקן מהטופ אלא מהסופר טופ העולמי. הוא עשה את ההבדל. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים. אני גאה מאוד כי השחקנים נתנו הכול הלילה. אולי לא הגיע לנו להפסיד 3:0. אני לא מתלונן. אנחנו צריכים להתקדם הלאה ולהתכונן למשחק מול לסטר בראשון".

ליאונל מסי ברצלונה עם אנדרס אינייסטה. רויטרס
אינייסטה חוגג עם מסי/רויטרס

קפטן ברצלונה אנדרס אינייסטה, שלא היה כשיר ב-100% אחרי שנפצע במשחק מול אתלטיקו מדריד, אמר: "אנחנו מכירים את הקבוצות הספרדיות טוב מדי, אז אעדיף להימנע מהן בהגרלה". על המשחק עצמו אמר אינייסטה: "אפילו ב-0:2, אם הם היו כובשים המשחק היה הופך להיות מתוח. הקבוצה ידעה איך להגיב ולהגן כשצ'לסי יצאה קדימה. אנחנו תמיד מדברים על מסי. הוא עושה את ההבדל בכל משחק. זו ממש שליחות משמיים שהוא כאן. אני מקווה שנוכל להתקרב לזכות שוב בליגת האלופות. היום עשינו צעד נוסף. הרעיון של זכייה בליגת האלופות וזו מוטיבציה, אבל זה קשה. האתגר הוא להימנע מטעויות כי משחק אחד רע ואתה בחוץ. אנחנו בכושר הנכון כדי לזכות בתואר. הכי חשוב שכולם חותרים לאותו כיוון. השחקנים צריכים את האוהדים והם צריכים אותנו כדי שניתן הכול על המגרש. נשארו לנו עוד חודשיים או שלושה כדי להילחם על הכול". אינייסטה גם התייחס לעתידו ואמר: "אני צריך להחליט לפני 30 באפריל אם אשאר בברצלונה או שאעבור לסין. אני צריך לשקול הכול כדי להחליט מה הכי טוב בשבילי ובשביל המועדון".

סרג'י רוברטו אמר: "היינו צריכים לסבול. קשה לתקוף כשאתה מתגונן עם כל כך הרבה שחקנים. בהתקפה יש לנו שחקנים ברמה הכי גבוהה שלא מחמיצים. זה עונג לשחק עם חלוצים כאלה, הם קטלניים. מסי אף פעם לא מתעייף מלכבוש. זה הופך אותו לשחקן הענק שהוא. כשעלינו ל-0:2 היינו הרבה יותר רגועים".

ארנסטו ואלוורדה הוסיף: "הם היו קבוצה אמיתית, יש להם שחקנים יוצאים מן הכלל וידענו לפני כן שיהיה קשה מאוד. הם הראו כמה הם קשוחים וכמה קשה לשחק נגדם וזה היה אחד המשחקים הקשים ביותר העונה. כמו במשחק הראשון, היינו בשליטה. שיחקנו טוב, אבל אפשר היה לראות שהם כל הזמן מסוכנים. היינו צריכים לסבול עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully