וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג: "היה כיף לשחק באווירה הזו", הומלס: "חייבים לאהוב אווירה כזו"

בלמי באיירן מינכן החמיאו לאווירה שייצרו אוהדי בשיקטאש ב-1:3 של הבווארים בטורקיה. מולר: "היה קשה לתקשר אחד עם השני". יופ היינקס: "חבל שנגררנו למשחק אגרסיבי וספגנו יותר מדי צהובים"

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן עם ראפיניה. רויטרס
שחקני באיירן/רויטרס

באיירן מינכן השלימה הערב (רביעי) את עלייתה לרבע גמר ליגת האלופות הבווארים ניצחו 1:3 את בשיקטאש ו-1:8 בסיכום המפגשים. טיאגו אלקנטרה (18), שער עצמי של גוקאן גונול (46) ועוד שער של סנדרו ואגנר (84) סידרו לאלופת גרמניה את הניצחון, ואגנר לאב צימק בין לבין (59).

עוד בנושא:
באיירן מינכן ניצחה 1:3 את בשיקטאש והשלימה 1:8

* יופ היינקס הוא המאמן הראשון בהיסטוריה של ליגת האלופות שמנצח ב-11 משחקים ברציפות.

* ואגנר לאב כבש לראשונה במדי בשיקטאש בליגת האלופות, זה קרה 2,361 ימים אחרי שכבש את השער האחרון שלו במפעל במדי צסק"א מוסקבה מול אינטר (ב-2011).

* השער של טיאגו אלקנטרה היה ה-100 של באיירן מינכן בכל המסגרות העונה.

* תומאס מולר, שפתח בהרכב, רשם את ההופעה ה-95 שלו בליגת האלופות והשתווה לבסטיאן שווינשטייגר.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
היינקס שבר שיא/רויטרס

תומאס מולר, ששימש כקפטן, אמר אחרי המשחק: "היה ממש רועש באצטדיון עם כל השריקות ואי אפשר היה לתקשר אחד עם השני. היה משחק מבולגן. איבדנו הרבה את הכדור, במיוחד במחצית השנייה. לא היה לנו את המבנה במשחק שתכננו שיהיה לנו".

בלם באיירן ג'רום בואטנג הוסיף: "היה ממש כיף לשחק כאן, האוהדים היו נהדרים. הם גם היו הוגנים מאוד. היינו מרוכזים וכבשנו ברגעים הנכונים, אבל עשינו גם טעויות שטותיות ועבירות שטותיות. אנחנו צריכים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו ולהשתפר נגד יריבות אחרות".

יופ היינקס הוסיף: "זו הייתה תוצאה משכנעת. בשיקטאש לא הפסידה כאן בליגת האלופות אז לא היה קל. הצלחנו לכבוש ברגעים הנכונים ועלינו ל-0:7 בסיכום אז זה נורמלי שתהיה לנו ירידה קלה לאחר מכן. אמרתי לפני המשחק שאנחנו צריכים להישאר ממשומעים ולא לתת לעצמנו להיכנע לפרובוקציות ולמשחק הפיזי שלהם. זה הדבר השלילי היחיד מהמשחק, שספגנו יותר מדי צהובים".

אוהוזחאן אוזיאקופ מבשיקטאש אמר: "איבדנו את הסיכוי לעלות כבר במשחק הראשון, אז המשחק היום היה לפרוטוקול. אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות טורקיה ולחזור חזקים יותר לליגת האלופות בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חתול ג'ינג'י במהלך המשחק בין בשיקטאש לבין באיירן מינכן. רויטרס
החתול הג'ינג'י שגנב את ההצגה/רויטרס

הטוויטר של באיירן מפרגן לכוכב המשחק, החתול הג'ינג'י

מאטס הומלס מחמיא לאוהדי היריבה

פרנק ריברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully