וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתמוגגת מליאו מסי, גם קונטה החמיא: "חולם לאמן אותו"

אחרי הצמד הענק, הפרעוש זכה לתשבוחות גם ממאמן צ'לסי: "הוא הטוב בעולם", ואלוורדה: "מתעלה תמיד כשצריך". מוראטה הסתבך עם אוהדי בארסה, מיכאל באלאק התעצבן ודייגו קוסטה שלח עקיצה

עריכה: מתן חדד

מה עוד ניתן לומר על ליאונל מסי שטרם נאמר? הפרעוש הוביל אמש (רביעי) את ברצלונה לרבע הגמר ה-11 שלה ברציפות (שיא) בליגת האלופות עם צמד יוצא מהכלל ובישול אפילו יפה יותר לעוסמאן דמבלה, בדרך ל-0:3 חלק על צ'לסי (ו-1:4 בסיכום שני המשחקים). מסי לא רק פתח את המשחק בסערה וכבש את השער המהיר בקריירה שלו, הוא גם ציין יופי של ציון דרך כאשר השלים צמד עם שערו ה-100 בצ'מפיונס. בסיום התעסקו כמובן בבארסה בעיקר בהופעה האדירה של הארגנטינאי ובתשואות לאנדרה גומש (כפי שמסי ביקש מהאוהדים).

"להחזיק את מסי בקבוצה זו מותרות", אמר מאמן הבלאוגרנה ארנסטו ואלוורדה, "הוא כל כך החלטי שהוא יכול לסכן בכל מהלך. כל המשחק ההתקפי שלנו עובר דרכו והוא משפר את כל מי שמסביבו. ככה זה באופי שלו, הוא חש אחריות כפי הקבוצה ויודע מה הזמן הנכון להתעלות ולהופיע. הוא תמיד שם כשצריך".

עוד בנושא

ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה 0:3 את צ'לסי ועלתה לרבע הגמר
אנדרס אינייסטה: "אני צריך להחליט עד 30 באפריל אם להישאר או לעבור לסין"
ליגת האלופות: באיירן מינכן השלימה את העלייה לרבע הגמר

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
ספר עד מאה. ליאונל מסי/רויטרס

על היחס החיובי של הקהל לגומש, שהתראיין לאחרונה וסיפר על הקשיים איתם הוא מתמודד באופן אישי, ובתגובה זכה לתשואות כאשר עלה מהספסל "תגובה מצוינת. הוא מתקדם ועוד יוכל לעזור לנו, הוא מאוד חזק ויש לו יתרונות שנוכל לנצל".

על עתידו של אנדרס אינייסטה, שסיפר בסיום המשחק כי הוא עשוי לעבור לסין: "אני לא יודע אם הוא ימשיך או לא, זו החלטה אישית שלו והוא צריך לקבל אותה. מה שלא יחליט, נקבל את זה. כרגע הוא איתנו ואנחנו חושבים על הווה ולא על העתיד, עוד אין צורך לדמיין את ברצלונה בלעדיו".

מסי בעצמו אמר: "אני שמח להגיע למאה שערים אבל הכי חשוב שניצחנו קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים. הצלחנו להבקיע מוקדם וזה היה חשוב. אני שמח על מה שעשינו ועל כך ששמרנו על ריכוז במשך 90 דקות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם המאמן המפסיד, אנטוניו קונטה, לא יכול היה להימנע ממחמאות למסי וסיפר על השיחה שקיימו על כר הדשא לאחר שהסתיים המשחק. "אני חושב שכשיש לך הזדמנות להחמיא לשחקן כמוהו, כדאי לעשות את זה", אמר האיטלקי, "אנחנו מדברים פה על מישהו שכובש 60 שערים בכל עונה. הוא שחקן יוצא מן הכלל וזה מה שאמרתי לו, הטוב בעולם. הוא יכול לשנות כל קבוצה ותוצאה של כל משחק. הוא התחיל בבארסה ושם כנראה גם יסיים אבל יש לי חלום בלתי אפשרי לאמן אותו".

כמובן שלקונטה גם היו דברים פחות חיוביים לומר על ההפסד: "אני לא חושב שהתוצאה משקפת. פצחנו רע וספגנו מוקדם אבל אחר כך ניסינו לשחק כדורגל, שלטנו ויצאנו מצבים. בשני המפגשים יחד בעטנו למשקופים ולקורות ארבע פעמים, זה מוזר. אני גאה בשחקנים".

קונטה נשאל גם על אלברו מוראטה, שהגיע בקול תרועה רמה ללונדון אך לא השתלב במדי הבלוז, ואתמול עלה רק מהספסל. "הוא שחקן צעיר שקיבל הזדמנויות בתחילת העונה", אמר, "אני עוד זוכר שהיה מחליף בריאל וביובנטוס". אגב מוראטה, החלוץ הספרדי נקלט בעדשת המצלמה כאשר הוא אוחז באשכיו בהתרסה לכיוון אוהדי ברצלונה, לאחר שהם שרו לבלאנקו לשעבר: "אין לך ביצים".

למרות התוצאה חד צדדית, היה במשחק גם רגע של החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת, לאחר שג'רארד פיקה תפס בחולצתו של מרכוס אלונסו ברחבה, אך צ'לסי לא זכתה לפנדל. אקס הבלוז, מיכאל באלאק, נזכר בטעויות השיפוט מהם סבלו הוא וחבריו במפגש עם ברצלונה ב-2009. הגרמני, שרדף אז אחר השופט טום הנינג אוברבו, צייץ לאחר התקרית: "אותו סיפור ישן".

אגב, מי שניצל את המשחק כדי להביע את סלידתו מאנטוניו קונטה היה אקס צ'לסי דייגו קוסטה. חלוץ אלתטיקו מדריד, שעזב את לונדון בקיץ לאחר שהסתכסך עם האיטלקי, העלה לאינסגרם תמונה של הרכב צ'לסי ומחק ממנו את שם המאמן. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully