וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רביעייה ובישול לכריסטיאנו רונאלדו ב-3:6 של ריאל מדריד על ג'ירונה

הפורטוגלי התפוצץ במשחק המשוגע בברנבאו (11, 47, 64, 91). גם ואסקס (59) ובייל (86) השתתפו בחגיגה. אתלטיקו מדריד הפסידה 2:1 לוויאריאל, הפער מברצלונה צמח ל-11 נקודות

one

אחרי הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, הנציגות הספרדיות חזרו לליגה. ברצלונה המוליכה הגדילה את יתרונה בפסגה עם 0:2 על אתלטיק בילבאו, ונהנתה מהפסדה הדרמטי של אתלטיקו מדריד 2:1 לוויאריאל. כריסטיאנו רונאלדו הפציץ רביעייה ב-3:6 המשוגע של ריאל מדריד על ג'ירונה, סביליה הפסידה 2:1 ללגאנס.

עוד בנושא:
ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו, ליאו מסי כבש ורקד
פאקו אלקאסר: "מסי מפתיע ועושה מדי יום דברים חדשים"

ריאל מדריד - ג'ירונה 3:6

הבלאנקוס שבו למקום השלישי ונקמו באורחת על ההפסד המפתיע בסיבוב הראשון, כשסיפור המשחק היה הסיפור של השבועות האחרונים - הכושר בו מצוי כריסטיאנו רונאלדו. CR7 הפציץ רביעייה מדהימה, חגג שער 17 בשמונת משחקיו האחרונים, ואותת שהוא בכושר שיא בדיוק לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות.

הראשון הגיע בדקה ה-11, אחרי בישול של טוני קרוס, כריסטיאן סטואני השווה בדקה ה-29, רונאלדו חגג צמד בדקה ה-47 אחרי כדור עומק מצוין של קארים בנזמה, ובדקה ה-59 עבר לתפקיד המבשל כשמצא את לוקאס ואסקס ל-1:3. חמש דקות לאחר מכן השלים שלושער כשדחק מקרוב, אך הקצב המטורף נמשך: סטואני צימק ל-4:2 בדקה ה-67, גארת' בייל קבע 2:5 בדקה ה-86, חואנפה הוריד ל-5:3 שתי דקות לאחר מכן, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לרונאלדו, כמובן, שקבע 3:6 בדקה ה-91. טירוף.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בכושר שיא. רונאלדו/רויטרס
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שלושער 50 בקריירה. CR7/רויטרס

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 1:2

צפו בתקציר המשחק

שנה שלישית ברציפות שהקולצ'ונרוס מפסידים באל מדריגל, וכעת הם רחוקים כבר 11 נקודות מברצלונה המוליכה. אתלטיקו חסרה את המגנים הפצועים חואנפראן ופיליפה לואיס, אבל עלתה ליתרון בדקה ה-20. אנטואן גריזמן זרק עצמו ברחבה, סחט פנדל וגם כבש אותו כדי לשפר את מאזנו מהעונה שעברה ולהגיע ל-17 שערי ליגה, כולל 10 בשבעת משחקיו האחרונים בכל המסגרות. אלא שלצוללת הצהובה יש להיט טורקי בשם אנס אונאל. החלוץ שהושאל לתקופה קצרה העונה ללבנטה וחזר אחרי מכירת סדריק בקאמבו, נגח את השוויון בדקה ה-82 וכבש מקרוב בתוספת הזמן כדי להשלים צמד ומהפך דרמטי. ויטולו עוד הורחק משורות אתלטיקו בסיום, ויאריאל עלתה למקום החמישי.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד לפני ז'אומה קוסטה שחקן ויאריאל. רויטרס
התחזות והפסד. אנטואן גריזמן/רויטרס

משחקים נוספים

לגאנס - סביליה 1:2
ללגאנס: אונאי בוסטינסה (41), חאבי אראסו (69). לסביליה: מיגל לאיון (91)

צפו בתקציר המשחק

סלטה ויגו - מלאגה 0:0

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully