וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אלקסאר: "ליאונל מסי מפתיע ועושה דברים חדשים מדי יום"

חלוץ ברצלונה הילל את חברו לקבוצה, שכבש את שערו ה-35 העונה ב-0:2 על בילבאו ואף פצח בריקוד שהטריף את הרשת. ואלוורדה: "בכל יום הוא מגלה משהו חדש". וגם: הטריק של אינייסטה

one

ברצלונה האריכה את רצף משחקי הליגה שלה ללא הפסד ל-36 (הרצף הטוב בחמש הליגות הבכירות ביבשת, כמובן), כשניצחה היום (ראשון) בקאמפ נואו 0:2 את אתלטיק בילבאו. פאקו אלקסאר פתח בחגיגה ולאחר מכן ליאונל מסי המשיך את הכושר הנהדר שלו עם שער שישי ברציפות, שאף לווה בריקוד מיוחד ומפתיע, שסיבותיו עדיין לא ידועות. על הדרך, כבש את שער הליגה ה-25 שלו העונה (עונה תשיעית ברציפות שהוא מגיע ל-25 שערי ליגה או יותר, הראשון בהיסטוריה שעושה כן), ואת שערו ה-35 העונה בכל המסגרות (עונה עשירית ברציפות שהוא מגיע ל-35 שערים או יותר בכל המסגרות).

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו, ליאונל מסי כבש ורקד

אנרסטו ואלוורדה התייחס בסיום לעתידו של אנדרס אינייסטה ואמר: "נחכה לראות מה הוא יחליט, כרגע הוא לא אמר לאיזה כיוון הוא נוטה. כולנו יודעים מה הוא נותן לנו, וכולנו רוצים שהוא יישאר פה לנצח". על הקבוצה שלו אמר: "הלוואי ונישאר בלתי מנוצחים עד סיום העונה. אני לא חושש שאנשים מדברים על טרבל, אבל זה עדיין רחוק. אני מקווה שמסי ילמד אותי דברים, בכל יום הוא מגלה משהו חדש, הוא יודע מה הקבוצה צריכה בכל רגע ואני מקווה שנמשיך ללמוד יחד".

מאמן הקטלאנים אף החמיא להתאקלמות של עוסמאן דמבלה לאחרונה: "יש לו איכויות בלתי רגילות ועדיין נותר לו הרבה מקום להשתפר. הוא עשה צעדים חשובים בשבועות האחרונים".

פאקו אלקסאר, שכבש את השער הראשון במשחק, סיכם: "עשינו עבודה טובה מאוד נגד קבוצה שעושה הגנה טובה. הבקענו שני שערים וזה אפשרי לנו להירגע קצת ולהשיג את הניצחון החשוב. מסי מראה כמה טוב מאז שהתחיל לשחק כדורגל, הוא מפתיע ועושה דברים חדשים מדי יום".

במהלך המשחק קראו אוהדי ברצלונה לאנדרס אינייסטה להישאר, לאחר שהודה כי יחליט באפריל הקרוב על עתידו. בין לבין, סיפק הקוסם הבלתי נגמר עוד רגע שהוכיח שכוחו עוד במותניו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully