וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלס מטוידי: "המרוץ לאליפות עוד לא הוכרע, צריך לשמור על ריכוז עד הסוף"

הקשר הצרפתי שכבש את השער השני בניצחון 0:2 של יובנטוס על אטאלנטה לא התרשם מפער של ארבע נקודות שנפתח מול נאפולי בצמרת האיטלקית. אלגרי פרגן להיגואין: "הוא לא סתם עוד שחקן מטרה"

one

יובנטוס הגדילה הערב (רביעי) את יתרונה על פני נאפולי לארבע נקודות בצמרת הטבלה האיטלקית. זאת לאחר שהזברות ניצחון 0:2 במשחק דחוי את אטאלנטה. גונסאלו היגואיון (29) ובלס מטוידי (82) התכבדו בשערים לזכות יובנטוס. עבור היגואין היה זה שערו השמיני בעשרה משחקים מול אטאלנטה.

המאמן מאסימו אלגרי הכריז בסיום המשחק: "הגענו לשלב המכריע של העונה עם יתרון של ארבע נקודות בפסגה. המטרה לפני פתיחת העונה היתה להגיע לרבע גמר ליגת האלופות ולהיות במאבק על האליפות באיטליה. אז עשינו את זה. היום הסיומת של המשחק היתה טובה והרווחנו בצדק שלוש נקודות". על היגואיון אמר אלגרי: "הביטחון שלו עלה מאוד. הוא עושה הרבה מאוד פעולות יצירתיות. הוא לא סתם עוד שחקן מטרה".

עוד בנושא
איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אטאלנטה, הפער מנאפולי גדל ל-4
צרפת: פ.ס.ז'. ניצחה 1:2 את אנז'ה, דריכה מכוערת של מוטה על תומא
דיווח: מינו ראיולה הציע את וראטי לברצלונה, שסירבה בנימוס

בלס מטוידי, גונסאלו היגואין, יובנטוס,. רויטרס
מצאו את הרשת. מאטודי והיגואין/רויטרס

המאמן סיכם: "במשחקים האחרונים אנחנו עושים הרבה מאוד שינויים בהרכב כדי לאפשר מנוחה לשחקנים. המטרה שלנו היא ללכת עד הסוף ובשביל זה אנחנו צריכים את כולם".

כובש השער השני בלס מטוידי הוסיף: "המירוץ לאליפות עוד לא נגמר. המשחק הזה עוד לא הכריע כלום. נאפולי ממשיכה לצבור נקודות באופן יציב כך שאנחנו צריכים להישאר מרוכזים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully