וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז'. ניצחה 1:2 את אנז'ה, דריכה מכוערת של מוטה על תומא

קיליאן אמבפה כבש צמד (25,12) ושער מצמק של קרל-טוקו מקמבי (75) לא עזר לאורחים. טיאגו מוטה הורחק בדקה ה-16 אחרי שדרך על הבלם רומן תומא והשאיר את הפריזאים בעשרה שחקנים

ספורט 1

בווידאו: תקציר משחק הגביע בין פריס סן ז'רמן למארסיי

במשחק מוקדם מהמחזור ה-31 שנערך היום (רביעי) בליגה הצרפתית, פריס סן ז'רמן גברה 1:2 בביתה על אנז'ה. הפריזאים המשיכו בדהירה שלהם אל עבר האליפות הצפוייה, והשלימו ניצחון נוסף הודות לצמד של קיליאן אמבפה (12, 25) כששער מצמק של קרל-טוקו מקמבי (75) לא הספיק לאורחים. אירוע מכוער במשחק נרשם בדקה ה-16, כשטיאגו מוטה דרך על בלם אנז'ה רומן תומא ובעקבות כך ספג כרטיס אדום והורחק. למרות שנשארו ב-10 שחקנים, הפריזאים לא התרגשו יותר מדי והצליחו להשיג ניצחון די קליל אל מול הקהל הביתי. פריס נמצאת במקום הראשון עם 80 נקודות, 17 יותר מהאלופה מונאקו שנמצאת במקום השני.

* בשלב רבע הגמר של הגביע הקפריסאי, אריאל הרוש השלים 90 דקות בשערה של אנורתוזיס פמגסוטה של רוני לוי שסיימה ב-1:1 ביתי עם אפולון לימאסול. המשחק היה הראשון מבין שניים, כשהגומלין יתקיים ב-11.4. ז'נדר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-19, אבל דניאל פראניץ' הקרואטי הוותיק איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-56 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן אנז'ה רומן תומא פצוע. רויטרס
תוצאות הדריכה של מוטה על תומא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully