וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מינו ראיולה הציע את וראטי לברצלונה, שסירבה בנימוס

ב"לאקיפ" טוענים שסוכן העל החדש של קשר פריס ניסה לעניין את נציג בארסה בשחקן, אך נדחה בעקבות הסיכום עם ארתור. וגם: שחקני הקבוצה מתגייסים כדי להגן על אנדרה גומש המושמץ

one

ברצלונה עשתה ככל שביכולתה כדי להחתים את מרקו וראטי בקיץ. אולם, פריס התעקשה והקשר האיטלקי המצוין נשאר בשורותיה עונה נוספת. היום (רביעי) ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים שסוכן העל החדש של מרקו וראטי מינו ראיולה יצא קשר עם אחד מחברי הנהלת בארסה והציע את השחקן לקבוצה בעונה הבאה. אולם, למרות חיזוריה הנמרצים בקיץ, ברצלונה דחתה את ההצעה ועל פי הדיווח הודיעה שהיא כבר לא מעוניינת בשחקן.

מעבר לעובדה שמחירו של וראטי צפוי לעמוד על בסביבות 100 מיליון יורו, הקטלאנים כבר סגרו על החתמתו של ארתור הקשר הברזילאי שמשחק באותה עמדה ובבארסה מאמינים שהוא ימלא בהצלחה את המשבצת במרכז הקישור. מה גם שמעמדו של האיטלקי הידרדר מאוד בעקבותו הופעותיו המאכזבות בצמד המשחקים מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות וכמובן ההרחקה במשחק השני שחיסלה את סיכוייה של פריס להעפיל.

עוד בנושא

מסי פנה להנהלת ברצלונה: טפלו באוהדים ששורקים בוז לאנדרה גומש
אנדרה גומש על ה"גיהינום" שהוא עובר בברצלונה: "מביך לצאת לרחוב"

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. AP
כבר לא מבוקש בברצלונה. מרקו וראטי/AP

ברצלונה לא מפסיקה לנצח, ליאו מסי לא מפסיק לכבוש, האליפות מתקרבת בצעדי ענק, ובכל זאת יש דבר אחד שמעיב על האווירה לקראת המשחק הגורלי הערב (רביעי, 21:45, ערוץ עשר) מול צ'לסי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות: מצב רוחו אנדרה גומש המתוסכל.

במהלך השבוע חשף הקשר, שהשתלב בברצלונה באופן חלקי בלבד, בגילוי לב את התחושות הרעות עקב חוסר ההצלחה שלו על הדשא, תיאר בין היתר את רגשותיו כ"גיהינום" וסיפר ש"לפעמים אני לא יוצא לרחוב מהבושה, חושש שאנשים יראו אותי".

אמש התייצבו שחקני ואנשי ברצלונה לימינו של הקשר, שעשוי לפתוח במשחק בתור מגן ימני בשל הפציעה של סרג'י רוברטו. ארנסטו ואלוורדה אמר ש"הוידוי שלו היה אמיץ, כי כל שחקן מנסה להסתיר חוסר ביטחון או חולשה, למרות שלכולנו יש את זה. שוחחתי עמו הרבה פעמים, ואני תמיד מנסה לעזור לו בכל צורה. בכל מקרה, אני בטוח שהשחקנים והאוהדים יעזרו לו לצאת מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנדרה גומש. GettyImages
האוהדים ייענשו? מסי עם גומש/GettyImages

דובר ברצלונה אמר ש"אנחנו תומכים בהצהרות של גומש ומבינים אותן, מדובר במצב שהמועדון מודע לו, עוקב אחריו ומטפל בו. אנחנו עובדים איתו, יחד עם אנשי מקצוע".

וגם סרג'יו בוסקטס הצטרף למקהלה, כשאמר ש"כולנו ידענו כבר מה עובר על אנדרה, ותמיד ניסינו לייעץ ולעזור לו. באופן כללי, הייתי ממליץ לכולם לשמור על גישה חיובית יותר כלפי כל שחקן".

באופן חשאי יותר, גם ליאונל מסי פעל כדי שחברו לקבוצה יתאקלם טוב ומהר יותר. ב"אל מונדו דפורטיבו" דיווחו הבוקר שמסי "זעם" על אוהדי ברצלונה על כך ששרקו בוז לגומס במספר הזדמנויות, כולל במשחקים האחרונים, וכי הוא אף הביע את כעסו על כך בפני ההנהלה, בתקווה שתקרא לקהל לחדול מכך.

אמש בשעת לילה מאוחרת פרסם גומש פוסט הכרת תודה לחברים ולאוהדים שתמכו בו לאחר פרסום הראיון. "תודה רבה על כל ההודעות. מצבי טוב מאוד, ואני חושב אך ורק איך אעזור לקבוצה כדי שנחווה מול צ'לסי עוד ערב קסום. זה הדבר היחיד שחשוב".

לקראת המשחק, כלל לא בטוח שאינייסטה ישותף בסופו של דבר למרות שהוא נכלל בסגל. במהלך היום יעבור הקשר הוותיק מבחן כשירות, ואם לא יעבור אותו בצורה מלאה - כך מדווחים בתקשורת הספרדית - ברצלונה לא תסכן אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully