וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אטאלנטה, הפער מנאפולי גדל ל-4

שערים של גונסאלו היגואין (29) ובלס מטוידי (81) העניקו לזברות את ניצחון הליגה ה-12 ברציפות וקירבו את החבורה של מאסימו אלגרי לעבר זכייה באליפות שביעית ברציפות. מאנצ'יני מאטאלנטה הורחק (79)

one

צפו בתקציר הניצחון של יובנטוס על אטאלנטה

יובנטוס עשתה הערב (רביעי) צעד גדול לעבר זכייה באליפות שביעית ברציפות. זאת לאחר שהזברות ניצחו 0:2 את אטאלנטה במשחק שנדחה מהמחזור ה-26 בשל תנאי מזג האוויר ששררו בטורינו. בעקבות הניצחון הגדילה יובנטוס את הפער בצמרת מנאפולי השנייה לארבעה נקודות. זה גם היה ניצחון הליגה ה-12 הרצוף של יובנטוס. גונסאלו היגואין העלה את הזברות ליתרון בדקה ה-29 אחרי שדגלאס קוסטה הריץ מתפרצת קטלנית, שלח כדור לעברו של הארגנטיני שהמשיך פנימה מתוך הרחבה.

בדקה ה-81 היגואין היה בתפקיד המבשל. פאולו דיבאלה מצא את בן ארצו בתוך רחבת אטאלנטה, היגוואין מסר לבלס מטוידי שהמשיך מקרוב פנימה - 0:2 חלק ליובנטוס. אטאלנטה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-79 לאחר הרחקתו של שחקן ההגנה ג'יאנלוקה מאנצ'יני אחרי שביצע עבירה גסה על שחקן יריב. בסיכומו של משחק ההשלמה אין חדש תחת השמש בארץ המגף: יובנטוס עם עוד ניצחון. אטאלנטה מצידה, לא הצליחה לנקום בשחורים לבנים על ההפסדים בגביע האיטלקי בחודש שעבר ורשמה הפסד ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים.

עוד בנושא
צרפת: פ.ס.ז'. ניצחה 1:2 את אנז'ה, דריכה מכוערת של מוטה על תומא
דיווח: מינו ראיולה הציע את וראטי לברצלונה, שסירבה בנימוס
ליגת האלופות: באיירן מינכן השלימה את העלייה לרבע הגמר

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 0:2. one
עוד שער לאוסף. היגואין/one
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully