וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מתלהבים: "רונאלדו בכושר מפלצתי. הוא מגיע חמוש לפריס"

הפורטוגלי שכבש צמד ב-1:3 על חטאפה, הפך לשחקן שמגיע הכי מהר ל-300 שערי ליגה בספרד. בריאל מדריד חושבים רק על הגומלין ביום שלישי: "ננסה להסב לפ.ס.ז' נזק בבית שלה"

one

עם כל הכבוד לשלוש הנקודות שנאגרו בניצחון 1:3 על חטאפה אמש (שבת), בריאל מדריד חושבים רק על דבר אחד: משחק הגומלין נגד פריס סן ז'רמן ביום שלישי הקרוב. "ליגת האלופות מאוד חשובה לנו", אמר סרחיו ראמוס אחרי המשחק וביטא במדויק את ההרגשה במועדון.

ריאל מדריד כבר לא תזכה באליפות וראמוס האריך בעיקר בנוגע למשחק בפריס מחתריים, אליו הבלאנקוס יוצאים עם יתרון 1:3. "זה יהיה משחק קשה, אבל נילחם כדי להשיג את המטרה שלנו. לפריס יש הרבה כוח התקפי, אבל גם לנו יש כלי נשק. ננסה להסב לפ.ס.ז' נזק בבית שלה".

עוד בנושא:

לפני ריאל מדריד: פ.ס.ז' ניצחה את טרואה 0:2
סלאח שוב כבש, ליברפול גברה על ניוקאסל 0:2
נאפולי הפסידה לרומא, ניצחון דרמטי ליובנטוס

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו כובש בנגיחה נגד חטאפה. GettyImages
50 שערי נגיחה בליגה הספרדית. רונאלדו/GettyImages

במדריד בוודאי מרוצים מכושר ההבקעה של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש אתמול צמד, הגיע ל-50 כיבושים בראש בליגה הספרדית וחגג את השער ה-300 שלו בלה ליגה - הישג שרק אחד הגיע אליו לפני. ליאונל מסי שמו. אלא שבעוד הארגנטינאי נזקק ל-334 משחקים להגיע לשם, הפורטוגלי עשה זאת ב-286 משחקים.

עד המחזור ה-12, לרונאלדו היה שער ליגה אחד בלבד העונה. במחזור ה-13 הוא התחיל להיכנס לקצב ובמחזור ה-20 החל להפציץ. מפה לשם, היום הוא כבר עומד על 16 שערי ליגה ב-21 משחקים. "קטלני. כריסטיאנו הוסיף צמד למאזן. הוא בכושר מפלצתי, אי אפשר לעצור אותו", נכתב על רונאלדו ב"מארקה" וב"אס" הוסיפו: "כריסטיאנו מגיע חמוש לפריס".

חדשה טובה נוספת הגיעה מכיוונו של מרסלו, שהחלים מפציעה שבגללה החמיץ שלושה משחקי ליגה רצופים. המגן הברזילאי נכנס כמחליף בדקה ה-68 ומיד הפך לאחד מהשחקנים הכי משפיעים בחלק ההתקפי. במדריד מאוד אהבו את הדקות בהן הוא שיחק וב"מארקה" שיבחו: "איתו הנסיעה לפריס נראית טוב יותר".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את חטאפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully