וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול גברה 0:2 על ניוקאסל ועלתה למקום השני, טוטנהאם גברה על האדרספילד, צפו בשערי המחזור

צפו: סלאח (40) ומאנה (55) כבשו לזכות המייטי רדז ב-0:2 על ניוקאסל. התרנגולים נעזרו בצמד של יונג מין סון בניצחון עם אותה תוצאה. סוונסי עלתה מעל הקו האדום עם 1:4 על ווסטהאם, ריד נפצע

ספורט 1

בווידאו: ליברפול מנצחת את ניוקאסל

עוד לפני הקרב הגדול בין מנצ'סטר סיטי וצ'לסי שייערך ביום ראשון, טוטנהאם המשיכה ברצף נטול ההפסדים שלה עם 0:2 הערב (שבת) על האדרספילד במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג. ליברפול ניצחה בביתה 0:2 את ניוקאסל ועלתה באופן זמני למקום השני. סוונסי עלתה מעל הקו האדום עם 1:4 על ווסטהאם, אצלה ווינסטון ריד סבל מפציעה מחרידה. ברנלי חזרה לנצח עם 1:2 על אברטון, ריאד מחרז הציל ללסטר סיטי נקודה עם 1:1 בדקה ה-97 מול בורנמות'.

seperator

טוטנהאם - האדרספילד 0:2

צפו בתקציר המשחק

הארי קיין לא הצליח לכבוש את שער הליגה ה-25 שלו ולהצטרף לאלן שירר ותיירי הנרי שהיו היחידים שעשו זאת בשלוש עונות רצופות, אבל גם בלי השערים שלו הצליחה טוטנהאם להשיג שלוש נקודות ולהאריך את הרצף שלה ל-17 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. יונג מין סין חגג צמד שני השבוע וראשון בפרמיירליג העונה, כשעבר את השוער בדקה ה-27 ונגח פנימה אחרי הכנה של קיין בדקה ה-54. הדרום קוריאני עם 10 שערי ליגה. התרנגולים מוכנים לגומלין מול יובנטוס ביום רביעי, האדרספילד נעצרה אחרי שני ניצחונות.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
צמד בגביע ברביעי ועוד אחד בליגה בשבת. יונג מין סון/רויטרס

ליברפול - ניוקאסל 0:2

צפו בתקציר המשחק

בשני משחקיה האחרונים כבשה ליברפול תשעה שערים, בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ניצחה ארבע פעמים, ובאופן כללי, נראה שהכל עובד מצוין במכונה ההתקפית של יורגן קלופ, שהיום עשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת מקום בליגת האלופות. המייטי רדז, שעדיין לא הפסידו העונה באנפילד במסגרת הליגה, עלו ליתרון בדקה ה-40 הודות לשער של מי אם לא, מוחמד סלאח. מהלך קבוצתי נהדר של המארחים בדקה ה-55 הסתיים אצל סאדיו מאנה שכבש את השני וקבע את תוצאת המשחק. הניצחון העלה את ליברפול למקום השני בטבלה, לפחות באופן זמני עד למשחקה של מנצ'סטר יונייטד נגד קריסטל פאלאס ביום שני. מהצד השני, ניוקאסל נמצאת בצרות בתחתית וחייבת להשיג נקודות במחזורים הקרובים על מנת לברוח מהקו האדום.

המספר הנוסף: סלאח כבש מחזור שביעי (!) ברציפות, והמצרי עומד על 32 שערים העונה - והוא כבר עכשיו עבר את עונת השיא של לואיס סוארס במדי ליברפול: 31 שערים.

שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
ליברפול פשוט נהדרת. סאדיו מאנה חוגג/רויטרס

סוונסי - ווסטהאם 1:4

הברבורים עלו מעל הקו האדום עם ניצחון חלק, במשחק ממנו תיזכר בעיקר הפציעה הקשה של ווינסטון ריד. קי סונג יונג העלה את סוונסי ליתרון עם בעיטה שטוחה מ-20 מטרים בדקה השמינית, אבל המכה הגדולה יותר של ווסטהאם הגיעה 10 דקות לאחר מכן. ריד הניו זילנדי נפל בצורה רעה על הברך ונותר שרוע על הדשא, ככל הנראה גם עם פגיעת ראש. אחרי טיפול ארוך, הבלם הורד על אלונקה ונזקק למסיכת חמצן, כשחבריו ההמומים ספגו את השני מראשו של מייק ואן דר הורן בדקה ה-32. למחצית הראשונה נוספו 10 דקות בגלל הפציעה, ולאחר ההפסקה הגדילה סוונסי את יתרונה עם שער בכורה של אנדי קינג (48) ופנדל של ג'ורדן איוו (63). מיקייל אנטוניו צימק בדקה ה-79

ווינסטון ריד שחקן ווסטהאם לאחר פגיעת ראש. רויטרס
פציעה מדאיגה. ווינסטון ריד/רויטרס

ברנלי - אברטון 1:2

צפו בתקציר המשחק

אחרי 11 משחקי ליגה ללא ניצחון, החבורה של שון דייץ'
קטעה את הרצף העגום והתבססה במקום השביעי עם 40 נקודות שבאופן תיאורטי מבטיחות לה הישארות בליגה. אברטון קיוותה להשתוות לברנלי במאזן הנקודות וגם הוליכה בזכות נגיחה של הטורקי ג'נק טוסון, שחגג שער בכורה באנגליה אחרי הרמה של שיימוס קולמן בדקה ה-20. אך אברטון הפסידה את חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות, וזה קרה לה גם הפעם. מת'יו לוטון חתך את ההגנה עם מסירה מצוינת לאשלי בארנס שהשווה בדקה ה-56, ואת שער הניצחון הבקיע המחליף כריס ווד שנגח לרשת מקרוב בדקה ה-80 אחרי קרן של יוהאן ברג גודמונדסון וחגג בסטייל את חזרתו אחרי היעדרות בת 10 משחקים. הבלם האורח אשלי וויליאמס עוד הספיק לקבל כרטיס אדום כשעלה לכדור חופשי של אברטון ונתן מרפק מכוער לבארנס בדקה ה-86.

שחקני ברנלי חוגגים עם כריס ווד (משמאל). רויטרס
ברנלי התגעגעה אליו. כריס ווד לאחר שער הניצחון/רויטרס

משחקים נוספים

לסטר סיטי - בורנמות' 1:1
ללסטר: ריאד מחרז (97). לבורנמות': ג'ושוע קינג (35 בפנדל)

ווטפורד - ווסט ברומיץ' 0:1
לווטפורד: טרוי דיני (77)

סאות'המפטון - סטוק סיטי 0:0

ג'נק טוסון שחקן אברטון. רויטרס
כבש שער בכורה בכדורגל האנגלי, אבל נותר בלי נקודות. ג'נק טוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully