וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר נותח בהצלחה, פ.ס.ז' ניצחה בלעדיו 0:2 את טרואה

הכוכב עבר ניתוח בבלו הוריזונטה, כאשר אוהדים רבים של נבחרת ברזיל המתינו לבשורות מחוץ לבית החולים. קבאני ואמבפה קיבלו מנוחה לקראת ריאל, די מריה ואנקונקו כבשו בניצחון החוץ

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של פריס סן ז'רמן על מארסיי בגביע

פריס סן ז'רמן ניצחה הערב (שבת) 0:2 את טרואה, במשחק האחרון שלה לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. קצת לפני שריקת הפתיחה, התבשרה מוליכת הליגה הצרפתית כי ניימאר נותח בהצלחה בקרסול ובכף הרגל.

השחקן היקר בעולם נותח בבית החולים בבלו הוריזונטה לאחר שנפצע ביום ראשון בקלאסיקו מול מארסיי, ורודריגו לסמאר, הרופא הראשי של נבחרת ברזיל, אמר לאחר הניתוח: "הליך השיקום יחל באופן מיידי עם הפיזיותרפיסט של פ.ס.ז'. ניימאר יעבור בדיקה נוספת בעוד שישה שבועות כדי לקבוע בדיוק מתי יוכל לחזור למגרשים". הרופא, אליו הצטרף ז'ראר סייאן מהצוות הרפואי של פ.ס.ז', העריך כי לכוכב הברזילאי יידרשו שלושה חודשי התאוששות והוא יחזור ככל הנראה בתחילת חודש יוני. המונדיאל, כזכור, מתחיל ב-14 ביוני ואוהדי נבחרת ברזיל הרבים שהמתינו מחוץ לבית החולים, יקוו שניימאר יהיה כשיר עד אז כדי להוביל את הסלסאו ברוסיה.

אוהדי נבחרת ברזיל מחוץ לבית החולים בו נותח ניימאר. רויטרס
אוהדי נבחרת ברזיל מחוץ לבית החולים/רויטרס

טרואה - פריס סן ז'רמן 2:0

אונאי אמרי לא רצה לקחת סיכונים אחרי שאיבד כבר את ניימאר ולראשונה העונה הופיע למשחק ללא שלישיית הכוכבים שלו, כשקיליאן אמבפה נעדר בגלל פציעה ואדינסון קבאני קיבל מנוחה. גם מרקו וראטי, חאבייר פסטורה ומרקיניוס המתאושש מפציעה נותרו מחוץ לסגל, ודני אלבס שותף רק כמחליף, אך זה לא מנע מפריס סן ז'רמן לנצח במגרשה של המדורגת 18. יוליאן דראקסלר הוצב כחלוץ ובישל בדקה ה-47 לאנחל די מריה הלוהט, שהקפיץ פנימה את שערו ה-13 בכל המסגרות ב-2018. אלבס החליף את די מריה בדקה ה-57 ואחרי 20 דקות מצא את כריסטופר אנקונקו, שהיה בנבדל אבל קיבל אישור להמשיך והבקיע את הראשון שלו העונה. בדקה ה-79 נכנס לבכורה גם טימותי וואה בן ה-18, בנו של כוכב פ.ס.ז' בשנות ה-90', ג'ורג' וואה האגדי.

תוצאות נוספות:

אמיין - ראן 2:0
לראן: ווהבי חאזרי (41), איסמעילה סאר (86)

אנז'ה - גנגאן 0:3
לאנז'ה: פלביאן טט (1), קרל טוקו אקמבי (89), איסמעאל טראורה (93)

מץ - טולוז 1:1
למץ: נולן רו (32). לטולוז: קלווין אמיאן (84)

סנט אטיין - דיז'ון 2:2
לסנט אטיין: רוברט בריץ' (45 ו-61). לדיז'ון: ז'וליו טבארס (32), ווסלי סעיד (55)

רודריגו לסמאר רופא נבחרת ברזיל (מימין) עם ז'ראר סייאן רופא פריס סן ז'רמן. רויטרס
השיקום יחל באופן מיידי. רודריגו לסמאר, רופא נבחרת ברזיל מימין, לצד ז'ראר סייאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully