וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי נכנעה לרומא, יובנטוס ניצחה את לאציו בדקה ה-93

מוליכת הטבלה נחלה מפלה קשה כשנכנעה 4:2 ליריבה מהבירה. יובה נהנתה משער של דיבאלה כדי לנצח 0:1 והיא תוכל לטפס לפסגה אחרי שתקיים את המשחק החסר שלה. דסטרו עם החמצת העונה

ספורט 1

בווידאו: צפו בשער הניצחון של דיבאלה מול לאציו

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית סיפק הערב (שבת) שני קרבות צמרת לוהטים ומהפך אפשרי בפסגה: בראשון גברה יובנטוס 0:1 על לאציו משער דרמטי של פאולו דיבאלה בדקה ה-93, ובשני נאפולי המוליכה הפסידה 4:2 לרומא. מתיאה דסטרו רשם את החמצת העונה בהפסדה של בולוניה 1:0 לספאל.

שחקן רומא, אדין דז'קו. GettyImages
ניצחון מהולל. דז'קו/GettyImages

נאפולי - רומא 4:2

מפלה קשה של מוליכת הטבלה נגד יריבה מרה, תבוסה שעלולה לעלות לה באיבוד הפסגה (אחרי שיובנטוס תקיים את המשחק החסר שלה). לורנצו אינסינייה דווקא העלה את הפרטנופי ל-0:1 כבר בדקה ה-6, אבל ג'נגיז אונדר איזן אחרי דקה עם שער יפהפה בהקפצה מעל פפה ריינה. אדין דז'קו הבקיע צמד בדקות 26 ו-73 כדי להשלים מהפך מהדהד ודייגו פרוטי הצטרף לחגיגה בדקה ה-79. דריס מרטנס רק צימק בתוספת הזמן. ניצחון גדול לרומא, שעלתה זמנית למקום השלישי בטבלה.

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
איזה קאמבק. פאולו דיבאלה/רויטרס

לאציו - יובנטוס 1:0

כמה קשה, ככה מתוק. האלופה השיגה ניצחון ליגה עשירי ברציפות הודות לשער ראשון ב-2018 של פאולו דיבאלה, שחזר מפציעה והתאושש מפגיעה נוספת שספג במהלך המשחק. לאציו ניצחה את יובנטוס בסיבוב הראשון בטורינו וגם בסופרקופה, אך הפעם לא הצליחה להכניע את ג'יג'י בופון, שמנע בדקה ה-23 ממלך שערי הליגה צ'ירו אימובילה לכבוש את ה-24 שלו העונה. שבע דקות לאחר מכן שטפן ליכטשטיינר כבש לזכות יובנטוס מול האקסית, אך השער נפסל בטענה לעבירה. כשנראה היה כי האלופה תסתפק ברצף של 661 דקות ללא ספיגה ותשמוט נקודות, הגיעה ההברקה של דיבאלה, שהשתחרר בין שני שחקנים ותוך כדי נפילה בעט לרשת. שלוש נקודות יקרות ליובנטוס במאבק על התואר, כשהיא עדיין צריכה להשלים את המשחק מול אטאלנטה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו מאוכזב. רויטרס
נעצר אצל ג'יג'י בופון. צ'ירו אימובילה/רויטרס

ספאל - בולוניה 0:1

המארחת הצליחה לחבר שני ניצחונות לראשונה העונה ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום. ג'אנקרלו גונסאלס השאיר את בולוניה ב-10 שחקנים בדרבי האזורי, אחרי שהורחק כבר בדקה ה-10 בגלל עבירה על מירקו אנטנוצ'י כשחקן האחרון. את היתרון המספרי ניצל אלברטו גראסי, שחגג שער ראשון במדי ספאל עם כדור חד מ-18 מטרים בדקה ה-48 אחרי קרן שנהדפה לעברו. פדריקו מאטיילו המקומי הורחק בדקה ה-93 ובולוניה השיגה הזדמנות אדירה להשוות, אבל מתיאה דסטרו איכשהו החטיא משני מטרים ורשם את החמצת העונה.

שחקני ספאל חוגגים. GettyImages
עקפו את קרוטונה. שחקני ספאל חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully