וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ווילי וורקמן האריך את חוזהו עד לתום עונת 2020/21

28.2.2018 / 18:15

הפורוורד המתאזרח ישלים חמש עונות בירוק לאחר שחתם על חוזה חדש: "מרגיש שמצאתי כאן בית". ג'ף רוזן: "ההקרבה של ווילי על המגרש ומחויבותו לקהילה מחוץ למגרש הם דברים שאנו מעריצים"

one

מכבי חיפה ממשיכה לעבוד: יממה לאחר צירופו של הגארד טרבור ג'סקינס, שינחת הערב (רביעי) בישראל, הירוקים הודיעו כי החתימו את הפורוורד ווילי וורקמן (27, 1.98) לשלוש עונות נוספות, עד לתום עונת 2020/21, והוא צפוי להשלים חמש עונות בקבוצה מהכרמל.

"ווילי הוא הלב והנשמה של מועדון מכבי חיפה, שמו מעיד על אופיו בצורה מושלמת - "Workman"", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן בהודעה לעיתונות של הקבוצה, "ההקרבה של ווילי על המגרש ומחויבותו לקהילה מחוץ למגרש הם דברים שאנו מעריצים, ואנו נרגשים מהעובדה שווילי ימשיך את הקריירה שלו כשחקן מכבי חיפה".

וורקמן עצמו הוסיף: "אני מאוד מתרגש להיות ירוק בשלוש העונות הבאות. זאת הפעם הראשונה בה נשארתי בקבוצה יותר מעונה אחת ואני מרגיש שמצאתי כאן בית. אני מאושר לקרוא לחיפה הבית שלי ולהיות כאן זמן רב."

עוד בנושא

ויקטור ראד: "מכבי תל אביב חיפשה אשמים בכל מיני דרכים, בדיקת הסמים היתה אחת מהן"
עודד קטש הוצג כמאמן הפועל ירושלים: "המועדון ואני עשינו כברת דרך"
ארוכה הדרך למטה: הנפילה של מינסוטה נראית כמו עניין של זמן

שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן עם שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
"מתרגש". ווילי וורקמן/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

וורקמן הגיע לישראל בקיץ 2013 כשחתם בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, ואחרי עונה טובה התקדם להפועל תל אביב תחת עודד קטש. בעונת 2015/16 חתם במכבי אשדוד של צביקה שרף, והיה מהישראלים הבולטים של הקבוצה. בעונה שעברה הגיע למכבי חיפה, והיה אחד המצטיינים בריצה של חיפה בסיום העונה. העונה הוא רושם 8.9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully