וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הוצג כמאמן הפועל ירושלים: "המועדון ואני עשינו כברת דרך"

28.2.2018 / 14:09

מאמן נבחרת ישראל דיבר לראשונה על תפקידו החדש: "הקבוצה לא עמדה העונה במטרות, וזה הופך את האתגר לגדול עוד יותר. לסגל הקיים יש פוטנציאל לעמוד במטרה - זכייה באליפות, אני מרגיש מוכן, הבעיה שלי במועדונים גדולים בהחלט לא היתה התמודדות עם לחץ"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

עודד קטש הוצג היום (רביעי) כמאמן הפועל ירושלים. כשבוע לאחר ההודעה על הגעתו לקדנציה שנייה בקבוצה מהבירה, קטש דיבר על הסיבות להחלטתו, המטרות לעונה הנוכחית של האלופה המדשדשת והציפיות להמשך הדרך של המועדון.

קטש פתח ואמר: "אתחיל ואגיד שאני שמח להיות כאן למרות שכמאמן וכקולגה תמיד לבוא ולהחליף מאמן אחר באמצע השנה זה לא תמיד משמח. זה לא אידיאלי שדברים כאלה קורים במהלך העונה, זה לא היה התכנון של אף אחד ויצא לי להיות בשני הצדדים של הסיטואציה. גם הפועל ירושלים הוכיחה בשנים האחרונות שזה לא תואם את הציפיות שלה. אני כאן וזה מועדון גדול ומכובד בהישגים, במסורת ובהתנהלות, שעשה כברת דרך.. זו זכות גדולה להיות כאן ואתגר גדול וגם אני כמאמן עשיתי כברך דרך ואני מרגיש מוכן לאתגר הזה ובטוח ביכולת שלי. חילוף המאמנים מסמל על כך שהקבוצה אולי לא עמדה במטרות שלה, וזה רק הופך את האתגר לגדול עוד יותר".

עוד בנושא

באופן חריג: אורי אלון הוא זה שהחליט על מינוי עודד קטש
מהפך תדמיתי בלבד? אודי הירש מנתח את החתמת קטש בירושלים

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים עם גיא הראל. רוני כנפו
"זה מועדון גדול ומכובד בהישגים, במסורת ובהתנהלות". עודד קטש/רוני כנפו

המאמן הוסיף: "ננסה לפתוח דף חדש, לסמן מטרות חדשות ולהחזיר את הרעב והתשוקה. אנחנו רוצים לזכות בתארים, ונשאר תואר האליפות ולשם אנחנו מכוונים. לא יהיה נכון להסתכל לשם ישר, אלא קודם כל על השבועות הקרובים. יש לנו מספר פציעות שאיתן צריך להתמודד והצוות הרפואי יעשה את המיטב. לסגל השחקנים הקיים יש פוטנציאל לעמוד במטרות שלנו, אבל כדי להפוך לקבוצה שמשחקת כדורסל טוב וראוי אנחנו צריכים להתרכז בשבועות הקרובים ובמשחק הראשון הקרוב נגד הרצליה".

על העבודה במקביל בנבחרת אמר קטש: "זה בטח לא מפריע, זה רק יכול לתרום. זה גם לא המקרה הראשון שמאמן נבחרת ישראל אימן קבוצה בישראל. אני לא רואה בזה שום בעיה, בטח לא בטיימינג הזה שהחלון הבא של הנבחרת הוא אחרי שתסתיים העונה. ואני סומך על עצמי ועל ההגינות שלי בעניין הזה. אם הדבר הזה יפגע בעבודה שלי בשתי הסיטואציות אני הראשון שאתייחס לזה".

על מודי מאור אותו החליף בתפקיד אמר קטש: "עוד לא יצא לי לדבר איתו, אני אעשה זאת בהזדמנות הראשונה. אני יודע כמה מודי היה מחובר פה. האפשרות שהוא ישמש כעוזר שלי עלתה, וחשבתי שאוכל להיעזר בו. הוא בחר שלא לעשות את זה, אבל אני לא רוצה לענות בשמו ואהיה הרבה יותר חכם אחרי השיחה איתו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. רוני כנפו
"סומך על עצמי ועל ההגינות שלי לגבי העבודה בנבחרת במקביל". עודד קטש/רוני כנפו

קטש הוא כבר המאמן השלישי העונה של ירושלים אחרי שפוטיס קציקאריס היווני החל את העונה בקבוצה ופוטר. מודי מאור, ששימש כעוזרו של היווני, החליף אותו בתפקיד אבל לא רשם הצליחה מזהירה ועכשיו קטש ייקח את המושכות. הקבוצה מהבירה הודחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים ונמצאת במקום השלישי בטבלת ליגת העל עם מאזן 6:11.

קטש בן ה-43, שמונה לפני כארבעה חודשים למאמן נבחרת ישראל, נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורסל הישראלי בכל הזמנים. הוא התחיל לאמן בשנת 2004 את הפועל גליל עליון וב-2007 הגיע גם למכבי תל אביב, אותה עזב פחות משלושה חודשים מפתיחת העונה הראשונה שלו. לאחר מכן חזר לגלבוע/גליל שהיתה מסובכת בתחתית, השאיר אותה בליגה, וב-2010 הוביל אותה לזכייה באליפות. בקיץ לאחר מכן הוא מונה למאמן הפועל ירושלים, בה אימן כעונה וחצי. בהמשך אימן גם את הפועל אילת (בשתי קדנציות שונות), הפועל תל אביב ונבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully