וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אורי אלון הוא זה שהחליט על מינוי עודד קטש

23.2.2018 / 11:42

באופן חריג, הבעלים שהבין כי עליו לקחת את המושכות עמד מאחורי המינוי, בעוד גיא הראל תמך בהמשך דרכו של מודי מאור. קטש בכלל העדיף שההודעה תצא אחרי משחקי הנבחרת. מאחורי הקלעים

one

הפועל ירושלים הודיעה אמש (חמישי) על מינויו של המאמן הלאומי עודד קטש כמאמן הקבוצה עד תום עונת 2018/19.
באופן חריג, הפעם אורי אלון הוא איש שעומד מאחורי המינוי והוא החליט על המהלך באופן כמעט בלעדי. בשבועות האחרונים החליט אלון כי עליו לקבל החלטות נחרצות יותר ולקחת את המושכות. ההפסד בחצי גמר הגביע ולנס ציונה בליגה גרמו לאלון להחליט סופית על השינוי שיש לבצע. יחד עם זאת, ראוי לציין שהמנכ"ל גיא הראל דווקא סבר כי מודי מאור לא אשם במצב וצריך להמשיך כמאמן ראשי.

"קטש הוא דמות שהשחקנים מעריכים, הם מתחברים אליו. גם הישראלים. זה מאוד חשוב, כי יש את הליגה הישראלית ואלון הוא לא אחד שיוותר על שום מטרה. הוא תמיד ישאף להשתפר", מעידים בהפועל. "אלון תמיד טוען שהוא לא אוהב לבצע זעזועים, בטח לא לפטר מאמנים, אבל הוא הרגיש ששינוי חייב להיעשות הפעם", הסבירו בירושלים. מודי מאור עצמו הופתע מהמהלך, ושוקל אם לעזוב, אולם באלופה מקווים כי ימשיך בתפקיד עוזר המאמן. "גיא הראל מאוד מעריך אותו שהוא הראה אחריות וניסה לחלץ את ירושלים מהמשבר למרות הסגל הלא קל שעמד לרשותו", הוסיפו בבירה.

עוד בנושא:

עודד קטש מונה למאמן הפועל ירושלים לשנה וחצי
מהפך תדמיתי: מינוי עודד קטש בהפועל ירושלים וסיכום ההפסד של מכבי תל אביב
נקבעו סגלי נבחרות הישראלים והזרים למשחק האולסטאר המסורתי

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
"הרגיש ששינוי חייב להיעשות". אורי אלון/ברני ארדוב

בשיחות בימים האחרונים קטש הבהיר כי אם ייקח את המשרה יהיה זה לשנה וחצי. "עודד יודע שהוא לוקח סיכון. לא קל להגיע לקבוצה במצב הזה, אבל הוא מאמין בעצמו וביכולות שלו, ורוצה לשפר מה שצריך בעונה הבאה", הסבירו בסביבתו. בירושלים הוסיפו: "מעבר לזה שקטש הוא מאמן מוכשר והמאמן הלאומי, המסר המרכזי הוא שלא ויתרנו על העונה, כי היו הרבה קולות ודיבורים שכאילו אנחנו זורקים את העונה לפח. גם כשפוטיס קציקאריס סיים את התפקיד היתה התלבטות אם לפנות לקטש. אנחנו מאמנים ביכולות של עודד, לכן הוא חתום לעונה וחצי, זה יוצר סוג של מחויבות הדדית".

שחקני הקבוצה עודכנו אתמול זמן קצר לפני שההודעה פורסמה לתקשורת שהאימון הראשון שיעביר המאמן לשחקנים יהיה ביום שלישי. מיני דרמה התחוללה גם סביב עיתוי ההודעה: קטש העדיף שההודעה על מינויו לא תיעשה עד אחר משחקי הנבחרת, אולם ברגע שמודי מאור קיבל הודעה על כך, והודיע שהוא שוקל את המשך דרכו בקבוצה ולא בטוח שיישאר בקבוצה, באלופה הוחלט להודיע על איוש התפקיד כבר אתמול. בירושלים גם הבינו שיש לא מעט גורמים המודעים לעניין, ורצו להכריז על כך באופן רשמי לפני שההודעה תודלף לכלי התקשורת השונים.

עוד באותו נושא

עודד קטש מונה למאמן הפועל ירושלים לשנה וחצי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully