וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מונה למאמן הפועל ירושלים לשנה וחצי

22.2.2018 / 19:31

המאמן בן ה-43 חוזר לקדנציה שנייה על הקווים של האדומים. קטש, שימשיך במקביל בנבחרת, יהיה המאמן השלישי של ירושלים העונה אחרי קציקאריס ומודי מאור, ששוקל את המשך דרכו בקבוצה

one

הפועל ירושלים הודיעה הערב (חמישי) על מינויו של המאמן הלאומי עודד קטש כמאמן הקבוצה עד תום עונת 2018/19. קטש יחל את עבודתו בקבוצה עם תום חלון הנבחרות הקרוב ביום ג' 27.2. מירושלים ביקשו לציין כי "המינוי נעשה בברכתו של יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, עמוס פרישמן וכן שקטש ימשיך במקביל כמאמן הלאומי". במקביל, ימשיך קטש לאמן גם את הנבחרת. מיקי גורקה ישמש כעוזרו של קטש, מודי מאור שוקל את דרכו.

עוד בנושא:
הכתבה שחזתה: מצבו של מודי מאור בהפועל ירושלים לא מזהיר
לידיעה על האכזבה של אורי אלון והרצון להחתים את קטש
כבר אחרי פיטוריו של קציקאריס פרסמנו: עודד קטש מועמד

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה לצעד: "איגוד הכדורסל מאחל לעודד קטש מאמן נבחרת ישראל הצלחה בתפקידו כמאמן הפועל ירושלים . קטש עדכן היום את יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ויו"ר הועדה המקצועית עמוס פרישמן שנתנו לו את ברכת הדרך".

קטש יהיה כבר המאמן השלישי העונה של ירושלים אחרי שפוטיס קציקאריס היווני החל את העונה בקבוצה ופוטר. מודי מאור, ששימש כעוזרו של היווני, החליף אותו בתפקיד אבל לא רשם הצליחה מזהירה ועכשיו קטש ייקח את המושכות. הקבוצה מהבירה הודחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים ונמצאת במקום השלישי עם מאזן 6:11.

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל, נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורסל הישראלי בכל הזמנים. הוא התחיל לאמן בשנת 2004 את הפועל גליל עליון וב-2007 הגיע גם למכבי תל אביב. הוא עזב וב-2008 עבר להפועל גלבוע גליל. ב-2010 אימן את הפועל ירושלים ובהמשך עבר גם בהפועל אילת בשתי קדנציות שונות, הפועל תל אביב ובנבחרת העתודה של ישראל, אותה הוביל ביוני 2017 לזכייה במקום השני באליפות אירופה עד גיל 20. ב-10 באוקטובר מונה למאמן נבחרת ישראל לארבע שנים במקומו של ארז אדלשטיין בעקבות הכישלון ביורובאסקט 2017 ולאור ההצלחה עם נבחרת העתודה.

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
קטש באימון הנבחרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully