וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: פוטיס קציקאריס פוטר, מודי מאור מונה

9.11.2017 / 20:35

זעזוע בבירה: האלופה נפרדה ממאמנה אחרי ארבעה חודשים בלבד בתפקיד, זאת בעקבות התוצאות המאכזבות ביורוקאפ וההפסד לגלאטסראיי ברביעי. עוזרו מונה למחליפו. עודד קטש מועמד להגיע

one

זעזוע בהפועל ירושלים: פוטיס קציקאריס מאמנה היווני של הקבוצה שמונה רק הקיץ, פוטר מתפקידו ומי שיחליפו בתפקיד הוא עוזרו מודי מאור. הנהלת הקבוצה ערכה היום (חמישי) פגישת חירום והודיעה כי במסגרת פגישה שנערכה עם המאמן, הצדדים החליטו על פרידה. קציקאריס משלם את המחיר בעקבות התוצאות המאכזבות באירופה, כאשר ההפסד ש"שבר את גב הגמל" היה ההפסד הביתי אמש לגלאטסראיי הטורקית, מה שהוריד את ירושלים למאזן של 4:1 ביורוקאפ והרחיק אותה מאוד מהשלב הבא.

מאור שזו עונתו השנייה בקבוצה, חתם בתחילת העונה על חוזה רב שנתי במועדון, קיבל את המינוי כמאמן הראשי והוצג בפני השחקנים בפגישה שנערכה הערב. לפני שהגיע לירושלים שימש מאור כעוזר מאמן מכבי אשדוד תחת צביקה שרף ועוד קודם לכן היה בתפקיד עוזר המאמן בהפועל חולון.

עוד בנושא
יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 91:81 לגלאטסראיי
הפועל ירושלים: אורי אלון זועם על מצב הקבוצה
קרטיס ג'רלס נפרד מהפועל ירושלים: "אזכור את הימים היפים"

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור ופוטיס קציקאריס. אדריאן הרבשטיין
קדנציה קצרה ומאכזבת. קציקאריס ומחליפו מודי מאור/אדריאן הרבשטיין

אולם, למרות המינוי של מאור, לא מן הנמנע שמדובר במינוי זמני כאשר שמו של עודד קטש מאמן הנבחרת הטרי הוזכר כמועמד לקבל את המשרה ולהוביל את ירושלים בעונות הקרובות. כזכור, גישושים לצירופו של עודד קטש כבר התבצעו במהלך השבועיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully