וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 91:81 לגלאטסראיי

עוד אכזבה בעונה האירופית של האלופה הישראלית אחרי הפסד רביעי בחמישה משחקים והפסד שלישי בשלושה משחקי בית. העלייה לשלב הבא בסכנה רצינית. ג'רום דייסון קלע 18, האוול תרם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים

הקהל של הפועל ירושלים נוטש לפני שריקת הסיום. נועם מושקוביץ
ואיזה מסכנים האוהדים/נועם מושקוביץ

עוד אכזבה גדולה להפועל ירושלים בעונה האירופית הדי אומללה הזו, לפחות עד כה כשאנחנו כבר ב-8 בנובמבר. האדומים הפסידו הערב (רביעי) 88:81 לגלאטסראיי בבית, ספגו הפסד רביעי בחמישה משחקים ושלישי בשלושה משחקי בית בבית ב' של היורוקאפ, בהם ספגו 86 ופעמיים ברציפות 91 נקודות. כך קשה מאוד לנצח, בטח יריבות אירופיות, גם אם לא מהדרג הגבוה ביותר של אירופה. מנגד, הטורקים השיגו ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים ולא ברור איך עד עכשיו רק הפסידו, שכן מדובר בקבוצת כדורסל לא רעה כל כך כמו שהתוצאות שלה סיפרו עד הערב.

הטורקים פתחו טוב והובילו מההתחלה ועד הסוף כשירושלים בכלל לא מצליחה לדגדג אותה ונוצרה תחושה של משחק גמור גם כשהיה בסך הכול 4 או 5 הפרש. האדומים צימקו כמה פעמים במהלך הרבע השלישי והרביעי עד להפרשים הללו וגם אז זה הרגיש שאין להם שום סיכוי לנצח כי גלאטסראיי ישר הגדילה את הפער בחזרה בזכות דווייט הארדי ודהוואן סאמרס המצוינים. הפועל ירושלים הציגה הגנה חדירה מאוד ואפשרה לטורקים לקלוע ב-50% לשלוש וב-57.6% לשתיים. קשה לציין לחיוב שחקנים בירושלים אולי פרט לריצ'רד האוול, שניסה ועשה כמה פעולות יפות, אבל זה היה רחוק מלהספיק כדי להחזיק את הקבוצה לבד בעניינים. ג'רום דייסון אמנם קלע 18, אבל לא שיחק טוב בסך הכול. קיילין לוקאס רשם הופעת בכורה עם מעט יותר משלוש דקות, אבל לא קלע. טרנס קינזי חזר, אבל יש עליו המון חלודה וחוסר ביטחון וזה ניכר מאוד. עכשיו, ירושלים תצטרך לנצח לפחות שלושה מחמשת המשחקים שנותרו, כשאחד מהם יהיה בחוץ מול באיירן מינכן ועוד אחד בטורקיה מול גלאטסראיי. הקבוצה מהבירה, שבעונה שעברה הצליחה להגיע עד לחצי הגמר, עלולה לסיים את הסיפור כבר בשלב הבתים הראשון העונה.

אוסטין דיי שחקן הפועל ירושלים עם טרנס קינזי. נועם מושקוביץ
אכזבה גדולה/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, סטראטוס פרפרוגלו, אוסטין דיי ואלן אומיץ'.

גלאטסראיי פתחה טוב יותר ועלתה ל-11:16 כשרק אלן אומיץ' נראה טוב אצל ירושלים עם 7 נקודות ו-3 ריבאונדים. עוד שלשה קבעה כבר 11:19 וקיילין לוקאס נכנס לבכורה בירושלים. הקבוצה של פוטיס קציקאריס המשיכה להיראות רע ובתום הרבע זה 13:29 לטורקים. ירושלים פתחה טוב את הרבע השני עם ריצת 3:11 וצימקה עד 24:32 כשריצ'רד האוול נכנס לעניינים. האורחת שוב ברחה, אבל יותם הלפרין ודיי צימקו עד 33:37. האורחת ברחה שוב עם שלשה של טיילור ל-36:45. במחצית זה 40:48 טורקי, הפועל ירושלים עם 20 דקות לא מרשימות של כדורסל.

סאמרס הטוב פתח את הרבע השלישי ביכולת הטובה שאפיינה אותו בשניים שקדמו לו וקלע שלשה בדרך ל-46:54. גלאטסראיי המשיכה לשמור על יתרון יציב בהמשך הרבע למרות נקודות של דייסון, האוול ואומיץ', שהצליחו להוריד עד 54:60. ירושלים המשיכה לצמק וסל חכם של הלפרין קבע 58:62. גם אוחיון עלה על הלוח וקבע 61:64, אבל הארדי הגיב בשלשה ובתום הרבע זה 61:67 לאורחת. גלאטסראיי המשיכה לשמור על הפער שלה בצורה יציבה עד ששלשה של דיי קבעה 74:78 כשעל השעון קצת יותר מחמש דקות לסיום. למרות זאת, הטורקים שוב ברחו ועלו ל-74:83 בזכות הארדי המצוין. גלאטסראיי המשיכה לשייט מול האין הגנה של ירושלים ועלתה כבר ל-78:87 כשעל השעון קצת פחות משלוש דקות לסיום. נראה שאנחנו בדרך לעוד הפסד של ירושלים. ואכן, אנחנו עם עוד הפסד ביתי של ירושלים, הפעם 91:81.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'רום דייסון, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
דייסון/נועם מושקוביץ

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 18 נקודות ו-4 חטיפות, אלן אומיץ' 14, ריצ'רד האוול 14 ו-8 ריבאונדים, אוסטין דיי 11, טרנס קינזי 7, סטראטוס פרפרוגלו 6, יותם הלפרין 6, יוגב אוחיון 3, ליאור אליהו 2, קיילין לוקאס שותף אך לא קלע.

בלטו בגלאטסראיי: דוויט הארדי 24 נקודות (5 מ-8 לשלוש), דהוואן סאמרס 19, גוקסנין קוקסל 15, סקוטי הופסון 8, ריצ'רד הנריקס 7 (12 ריבאונדים) ואלכס רנפרו 7 (8 אסיסטים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully