וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ג'רלס נפרד מהפועל ירושלים: "אזכור את הימים היפים"

8.11.2017 / 14:45

הרכז ששוחרר מהקבוצה מהבירה והתאחד עם סימונה פיאניג'אני במילאנו העלה פוסט פרידה באינסטגרם: "שמח שהייתה לי הזכות לשחק בקבוצה עם אנשים נהדרים, נהניתי לשחק עבור האוהדים"

one

קרטיס ג'רלס נפרד מהפועל ירושלים. יומיים אחרי שחתם רשמית במילאנו ואיחד כוחות עם מאמנו בבירה סימונה פיאניג'אני, הרכז שעזב את המועדון בטריקת דלת בעקבות מתיחות עם המאמן החדש פוטיס קציקאריס, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הודה לאוהדים.

"בשבועיים החולפים, אם זה היה תלוי בי, הייתי על המגרש, נלחם על האחים שלי", כתב. "לצערי לא יכולתי לעשות את זה, ככה העסק הזה עובד לפעמים. אבל זה לא משנה את העובדה שתוך כמה חודשים זכינו באליפות והגענו לחצי גמר היורוקאפ. אלו הימים שאזכור כשאחשוב על התקופה שלי בהפועל ירושלים, לא הימים האחרונים. אני שמח שהייתה לי הזכות לגור ולחקור עיר היסטורית כמו ירושלים, שמלאה באנשים נהדרים. לאוהדים - אני מעריך את האהבה והתמיכה שלהם, ונהניתי לשחק עבורכם. תודה לכולכם".

ג'רלס, שכיכב במילאנו בעונת 2013/14, מצטרף לקו האחורי העמוס של האיטלקים שכולל שני כוכבים עמוסי אגו בעצמם כמו אנדרו גאודלוק אקס מכבי תל אביב וג'ורדן תיאודור שהגיע גם הוא הקיץ לקבוצה שהתחמשה במספר שחקנים מובילים, אך ממשיכה לאכזב ובמחזור היורוליג החולף הובסה על ידי מכבי תל אביב. עוד לפני שהצטרף לירושלים, ג'רלס הספיק לשחק גם בקאזאן הרוסית ובגלאטסראיי הטורקית.

מאז עזיבתו של ג'רלס, ירושלים הספיקה להחתים לו מחליף בדמותו של קיילין לוקאס, ששיחק בעבר באולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully