וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: ינקו יאריך את הרצף בטדי? רמלה יכולה לעלות למקום השני

הפועל תל אביב המוליכה יוצאת למשחק מסקרן מול הפועל קטמון, שוערה ינסה לשמור על רשת נקייה בפעם הרביעית ברציפות (19:40, ספורט 5). ניצחון ברמת גן יציב את בית"ר תל אביב רמלה כסגנית

מערכת וואלה!

בווידאו: יוסי מזרחי ויצחק שום בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

הפועל תל אביב תנסה להגדיל את יתרונה בפסגת הליגה הלאומית בחזרה לשמונה נקודות כשתתארח מחר (שני) בטדי אצל הפועל קטמון במסגרת המחזור ה-24. במקביל, בית"ר תל אביב רמלה תוכל להתקדם למקום השני אם תנצח את הפועל רמת גן בחוץ, ואילו הפועל נצרת עילית תארח את מכבי הרצליה המדורגת לפני אחרונה.

עוד בנושא:
בעלי הפועל תל אביב דחו הצעה לרכישת חלקו במועדון של זאב גרינברג
200 מאוהדי הפועל פתח תקוה הפגינו נגד הבעלים דורון גלנט
איל ברקוביץ' בראיון מקיף: "כמה שקרים אפשר להמציא עליי?"
איל ברקוביץ' בחלק הראשון של הראיון: "מפחד שאתן סטירה לאיזה אוהד"

אריק ינקו שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה משחק רביעי ללא ספיגה. אריק ינקו/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל תל אביב (19:40, ספורט 5)

בזמן שהרודפות אחריה מאבדות לא מעט נקודות, הפועל תל אביב עושה את המינימום ההכרחי כדי לחזור לליגת העל וכעת רוצה לנצח בטדי כדי להגדיל את הפער בחזרה לשמונה נקודות. אריק ינקו לא ספג בשלושת המשחקים האחרונים וינסה להאריך את הרצף מול קטמון, שבמחזור הקודם עצרה רצף של שלושה הפסדים עם 0:1 קטן בנשר. מוטי ברשצקי יחזור מצהובים אצל האורחים, גם מרווין פרסמן צפוי לפתוח אחרי שנעדר בגלל מחלה מה-0:0 הביתי מול הפועל חדרה.

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה (19:00)

כמה ימים אחרי שנפרד מהפועל פתח תקוה, דני גולן יערוך בכורה מחודשת על הקווים של הפועל רמת גן, שם יהיה המאמן הרביעי העונה אחרי אריק בנאדו, פטריסיו סייג ואיציק ברוך שחזר להדריך את קבוצת הנוער. האורדונים מסובכים במקום ה-14 המוביל למבחנים וראו בשישי את היריבות הישירות שלהם מנצחות ופותחות פער של ארבע נקודות. לעומתם, בית"ר תל אביב רמלה יכולה לעלות לראשונה העונה למקום השני בטבלה, אם תשיג ניצחון ליגה חמישי ברציפות.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה (19:00)

מי שיכולה להלחיץ עוד יותר את הפועל רמת גן היא מכבי הרצליה המדורגת לפני אחרונה, שתשתווה לאורדונים אם תנצח באצטדיון גרין ואלה יפסידו בבית. אלא שהרצליה לא ניצחה את נצרת עילית בשבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות וצברה שתי נקודות מתשע האחרונות. המארחת עדיין רוצה מקום בפלייאוף העליון ותשתווה לאחי נצרת השמינית אם תשיג ניצחון בית שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully