וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מאוהדי הפועל פתח תקוה הפגינו נגד הבעלים דורון גלנט

האוהדים אשר זועמים על מצבה העגום של הקבוצה בליגה הלאומית הגיעו לביתו של גלנט וצעקו: "שחרר את הקבוצה". אורי בן עזרא מעמותת "הכחולה": "הכחולה היא האלטרנטיבה היחידה". צפו בהפגנה

יח"צ - חד פעמי

כ-200 מאוהדי הפועל פתח תקוה הפגינו הערב (שבת) מול ביתו של הבעלים דורון גלנט כמחאה על מצבה של קבוצת הפאר שהתקרבה לתחתית הליגה הלאומית ונמצאת בסכנה ממשית של ירידה היסטורית לליגה א'. זו כבר תקופה ארוכה שאוהדי הקבוצה מפגינים מול ביתו של הבעלים בהוד השרון, אך הפעם לראשונה המחאה אורגנה על ידי עמותת "הכחולה" ולא נערכה בצורה חשאית.

אוהדי הפועל פתח תקוה. באדיבות עמותת "הכחולה",
האוהדים מוחים היום/באדיבות עמותת "הכחולה"

במהלך ההפגנה האוהדים שרו "גלנט שחרר את הקבוצה", "הפועל של האוהדים", "זה איתנו או בלעדיך" וקראו לבעלים לפנות את מקומו. העונה של המלאבסים נפתחה בצורה אופטימית עם סגל די מרשים, אך התוצאות לא היו בהתאם ולאחרונה הקבוצה נמצאת בשיא המשבר שלה עם שלושה הפסדים רצופים שדירדרו אותה לתחתית כאשר ניצחון של הפועל רמת גן יעמיד את המלאבסים מרחק נקודה מהמקום שממנו הולכים למבחנים.

אורי בן עזרא, חבר הועד המנהל של הכחולה, אמר: "בעוד שמועדון הפועל פתח תקוה, בראשותו של גלנט, ממשיך להידרדר לתהומות חדשים מכל הבחינות, "הכחולה" היא האלטרנטיבה היחידה והטובה ביותר לקבלת הבעלות על המועדון, וערוכה מבחינה כספית, עם מעוף להמשך גיוס חברים חדשים, משקיעים, ספונסרים ותורמים נוספים; משפטית, וכן מביאה עמה ערך מוסף בדמות אוריינטציה קהילתית-חברתית והון אנושי מגוון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully