וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הפועל תל אביב דחו הצעה לרכישת חלקו במועדון של זאב גרינברג

איש העסקים הציע לרכוש את חלקו של גרינברג, שלא אמור להישאר מעבר לעונה הבאה. ההצעה נדחתה, אולם כחלק מהמו"מ, הוצע לו להזרים ארבעה מיליון שקל בתמורה ל-20 אחוז ממניות הקבוצה. מתווה זה כנראה ישמש להכנסת שותף נוסף. המועדון: "הפועל אינה עומדת למכירה בחלקים"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה

בעלי הפועל תל אביב דחו הצעה של איש עסקים לרכוש את חלקו של זאב גרינברג בקבוצה. כחלק מאותו משא ומתן הוצע לאותו איש עסקים להיכנס כשותף נוסף ולהזרים ארבעה מיליון שקל למועדון ובתמורה לכך יקבל כ-20 אחוז מהמניות. כרגע המהלך לא יצא לפועל, אך בהפועל תל אביב יודעים כי גרינברג עצמו לא יישאר עוד זמן רב במועדון. האדומים יחפשו שותף נוסף לבעלות על המועדון, באותו המתווה שהוצע לאיש העסקים.

בשבועות האחרונים עולה שוב שוב עניין עזיבתו של גרינברג את האדומים. למרות שהוא עצמו לא מכחיש את העניין ואף אומר שאם תגיע הצעה מעניינת הוא ישקול אותה בחיוב, לפחות כרגע נראה יישאר לפחות עד סוף העונה הבאה.

בתקופה האחרונה ניהל בועז תושב משא ומתן עם איש עסקים שהתעניין ברכישת 25 אחוז מהמניות השייכות לגרינברג. האחרון אמנם היה מוכן למכור את חלקו, אך לאחר שיחות עם שותפיו תושב והאחים ניסנוב, השתכנע גרינברג להשאיר בקבוצה. למעשה, בשיחות הללו נאמר לגרינברג כי הרצון של כולם הוא למצוא איש עסקים מבוסס מאוד, שיוכל להשקיע סכומים גבוהים בהפועל תל אביב, ולא למכור רק חלק מהמניות לכל איש עסקים שלא יוכל לשדרג בצורה משמעותית את הקבוצה. גרינברג השתכנע, וכרגע לא נראה שהעסקה תצא לפועל.

עוד בנושא

אופיר מרציאנו: "לא מסכים ש'אין לישראל שוער', אני מרגיש ראוי"
דן גלזר: "מהרגע הראשון הייתה לי תחושה שאפרח במכבי נתניה"
יום אחד בווסרמיל: בחזרה ל-2:5 של בית"ר ירושלים על הפועל באר שבע ב-1998

בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב, מאיר תושב, זאב גרינברג. אורן יוסיפוביץ, אתר רשמי
ממשיכים לעסוק בעתיד המועדון. תושב, גרינברג ושרון ניסנוב/אתר רשמי, אורן יוסיפוביץ

כך או כך, גרינברג עצמו אמר לשותפיו כי מעבר לעונה הבאה הוא לא רואה את עצמו נשאר בהפועל תל אביב. הסיבות הן כלכליות, שכן זה יודע שאין באפשרותו להזרים כסף גדול למועדון. ניסנוב ותושב ינסו למכור את המועדון כולו או חלק גדול מהמניות לאיש עסקים אחד ואם לא יצליחו עד לסיום העונה הבאה, נראה שלא יעמדו בדרכו של גרינברג והוא יעזוב את השותפות.

במועדון הגיבו לדברים:"לאחר סבב שיחות בין הבעלים הוחלט שהפועל תל אביב אינה עומדת למכירה בחלקים ..לא עכשיו ולא בעתיד..הבעלים ממתינים לרוכש רציני בעל יכולות פיננסיות שמתאימות להצעיד את הקבוצה למקומות בהם היתה רגילה להיות בהם. שום עסקה אחרת לא תבוא בחשבון...נעשה כל שביכותינו כדי לאפשר מהלך כזה. ולהכין את המועדון לרוכש שיגיע..לא נגיב יותר לכתבות בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully