וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "מהרגע הראשון הייתה לי תחושה שאפרח במכבי נתניה"

קשר היהלומים, שמושאל ממכבי תל אביב, דיבר בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי": "מאושר מהצעד שעשיתי". על עתידו: "לא פוסל אפשרות להישאר בנתניה, אני מאוד נהנה פה"

ספורט 1

דן גלזר חווה עונה נפלאה במדי מכבי נתניה. הקשר בן ה-21, שמושאל ממכבי תל אביב ליהלומים, חגג אתמול (שבת) עלייה לפלייאוף העליון עם קבוצתו אחרי ניצחון 1:2 על מכבי חיפה. גלזר הצעיר שותף העונה ב-17 משחקי ליגה עד כה ומפגין יכולת מרשימה. הוא דיבר על העונה הנוכחית, קבוצת נעוריו מכבי תל אביב ומה צופן לו העתיד בראיון פתוח לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי".

גלזר דיבר תחילה על העונה הנוכחית עם מכבי נתניה: "האמת שבתחילת הדרך, במחנה האימון זה לא נראה הכי טוב. היינו הרבה שחקנים חדשים ושיחקנו בשיטה שונה שמצריכה זמן להתרגל אליה. אבל במשחק הראשון בגביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה הכל עבד - היינו מופתעים מעצמנו. אמרנו שיש פה משהו שיכול להפתיע את כולם. ואז הגיע התיקו בבאר שבע במחזור הראשון, שאפילו היינו קצת מאוכזבים. הסתכלנו אחד לשני בעיניים ואמרנו שיש פה חומר שאפשר לעשות איתו משהו".

עוד בנושא:

מכבי נתניה: מרבית הסגל יישאר בעונה הבאה, המטרה החדשה - המקום הרביעי
שחר שוחח עם השחקנים: "מה שהיה מת, מבקש שתתרכזו עכשיו בדרבי"
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי חיפה, צפו בתקציר

דן גלזר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אנחנו משחקים בשביל דראפיץ' וברדה". דן גלזר/ברני ארדוב

על מכבי תל אביב: "עשיתי מחנה אימונים טוב וג'ורדי אמר לי שיש לו התלבטות ואני אקבל את ההחלטה. הוא אמר: 'זה בסדר שתישאר ותלחם על המקום שלך, וזה בסדר שתושאל לעוד עונה'. בשלב הזה נתניה נכנסה לתמונה ומהרגע הראשון הייתה לי תחושת בטן שזה המקום שלי לפרוח. לא יודע להסביר את זה, הייתה לי תחושה שזה המקום הכי טוב בשבילי. אני מאוד מאושר מהצעד שעשיתי".

בנוגע לעתידו: "אני לא פוסל אפשרות להישאר בנתניה כי אני מאוד מאושר פה. אבל הדברים הם בין מכבי תל אביב למכבי נתניה ואני לא יכול להשפיע. אני רק יכול להגיד שאני מאוד נהנה פה".

על מאמנו סלובודן דראפיץ' ועוזרו שי ברדה: "הם חמים, נותנים ביטחון. מהרגע הראשון אמרו לי 'אתה שחקן צעיר, אבל אנחנו נותנים לך את המפתחות במרכז המגרש'. ואני מאוד אוהב לכוון ולדבר. כשאומרים למישהו כמוני 'אתה מקבל את המפתחות', זה נותן הרגשה מדהימה. אנחנו משחקים המון בשבילם".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: מרבית הסגל יישאר בעונה הבאה, המטרה החדשה – המקום הרביעי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully