וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מרבית הסגל יישאר בעונה הבאה, המטרה החדשה - המקום הרביעי

25.2.2018 / 7:50

אחת מהפתעות העונה שולטת בכל המהלכים מול שחקניה וצפויה להמשיך עם מרביתם. במועדון מנסים לגייס קהל חדש, שי ברדה מחמיא ליונס מלדה הצעיר: "נתן שלוש דקות חלומיות באימון המסכם"

ספורט 1

מרבית הסגל של מכבי נתניה ימשיך איתה גם לעונה הבאה. בעלי הקבוצה אייל סגל הצליח להגיע למצב שהוא שולט כמעט בכל המהלכים מול השחקנים שלו ובמועדון שהבטיח אתמול (שבת) את המקום בפלייאוף העליון, כבר הוחלט שמרבית שחקני הסגל יישארו. כך למשל, אופציית השארתו של דני עמוס לעונה נוספת נמצאת בידי מכבי נתניה, בעוד עלי מוחמד וערן לוי כבר האריכו חוזים. הבוררות בעניינו של דיא סבע צריכה להיות מוכרעת בכל יום, ובכל מקרה תשלם מכבי נתניה עבורו לבית"ר טוברוק על פי הפסיקה והוא יישאר בקבוצה. למעט דן גלזר, שאמור לחזור אוטומטית למכבי תל אביב (אבל גם לגביו קיימת סבירות שיישאר), כל יתר השחקנים יכולים פוטנציאלית להישאר במועדון, אם מכבי נתניה תרצה בכך.

כך או אחרת, אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון מסמנים במכבי נתניה מטרה חדשה והיא המקום הרביעי. "אנחנו נכוון מעכשיו למטרה חדשה", אמר המאמן שי ברדה אמש. "אנחנו נרצה לעשות משהו בפלייאוף העליון והמקום הרביעי הוא המטרה שלנו כרגע".

במועדון צפויים לצאת במכירת מיני מנוי רק לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון כדי לנסות ולגייס קהל חדש שעד כה מתנדנד ולא מגיע לכל משחק. "אחרי הרבה שנים, מכבי נתניה בחלק העליון של הטבלה וצריך עכשיו לעבוד על הגדלת מאגר האוהדים הקבועים שלנו", אמרו במועדון.

בקבוצה עשויים לדלג מעל התקרית בין דני עמוס לברנקו ורגוץ' אבל נראה שהשניים יזמינו את השחקנים לארוחה על חשבונם. עמוס אמר אמש: "שנינו קצת לא שפויים ולכן נכנסנו לתקרית הזו בינינו. במחצית כבר התפייסנו".

על הופעת הבכורה של יונס מלדה הצעיר בהרכב, אמר שי ברדה: "יש מחלקת נוער טובה במכבי נתניה ובקבוצת הנוער יש כמה שחקנים איכותיים כמו מלדה. הוא נתן לנו באימון המסכם למשחק שלוש דקות חלומיות שגרמו לנו להחליט לתת לו צ'אנס בהרכב. אנחנו לא בוחנים שחקן על פי תעודת הזהות שלו".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי חיפה, צפו בתקציר
ערן לוי: "בתחילת העונה רצינו רק להישאר"

שחקן מכבי נתניה יונס מלדה. קובי אליהו
קנה את מקומו באימון המסכם. מלדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully