וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "לא מסכים ש'אין לישראל שוער', אני מרגיש ראוי"

שוער היברניאן הסקוטית שוחח עם "טוכמן וחמי" והעביר מסר: "אני צריך להיות בנבחרת, אני לא פוסח על הביקורות". על העתיד: "רוצה להמשיך באי הבריטי, אני משחק במועדון ברמה גבוהה"

צילום מסך

אופיר מרציאנו עושה חיל העונה במדי היברניאן הסקוטית. השוער, שהושאל לקבוצה בקיץ 2016 וצורף אליה באופן קבוע לאחר שעזר לה להעפיל לליגה הבכירה, פתח ב-25 משחקי ליגה העונה ומציג יכולת גבוהה. אתמול (שבת) הוא הצטיין ב-2:2 של קבוצתו ומעבר לעצירת פנדל סיפק מספר הצלות שזיכו אותו במחמאות מהתקשורת הסקוטית, והיום הוא שוחח עם "טוכמן וחמי" על ההצלחה והתקוות לעתיד וגם על נבחרת ישראל.

"מבחינת המועדון אנחנו בעונה מעולה", סיפר, "חזרנו לליגה הראשונה אחרי שלוש עונות ואנחנו במקום הרביעי, שתי נקודות ממקום שלישי ואנחנו במאבק על אירופה. מבחינה אישית יש לי עונה מאוד טובה. אני מרגיש טוב, עושה משחקים טובים ושמח - זה הכי חשוב".

על ההחלטה להישאר בחו"ל אחרי התקופה הלא טובה במוסקרון: "אחרי השנה בבלגיה הגיעו הצעות מישראל ושקלתי את זה. אבל החלטתי שאם כבר יצאתי לאירופה, עדיין מוקדם לחזור לישראל. הרגשתי שאני חייב לתת לעצמי צ'אנס אמיתי. המאמן ניל לנון דיבר איתי, אמר לי כמה הוא רואה את הפרויקט הזה כפרויקט שהולך להצליח, שכנע אותי ואני שמח שאנחנו מתקדמים כמו שציפינו".

עוד בנושא

ליגיונרים: אופיר מרציאנו עצר פנדל ב-2:2 של היברניאן בחוץ מול קילמרנוק
דן גלזר ל"טוכמן וחמי": "מהרגע הראשון הייתה לי תחושה שאפרח במכבי נתניה"
יום אחד בווסרמיל: בחזרה ל-2:5 של בית"ר ירושלים על הפועל באר שבע ב-1998

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. רויטרס
"עדיין מוקדם לבוא לישראל". מרציאנו/רויטרס

על ההבדלים בין סקוטלנד לישראל: "הקצב פה יותר אינטנסיבי. יש פחות מרווח לצאת לכדורי גובה, בישראל היה יותר קל לעלות לכדורים. המועדון שאני משחק בו הוא מועדון ברמה גבוהה מבחינת כל מה שמסביב. מתחם מדהים, צוות אימון ענק, אתה יודע בדיוק מה התכנית לכל שבוע. הכל מאוד מקצועי, הדרישות גבוהות וזה כיף"

על האפשרות לחזור לישראל אם תגיע הצעה טובה בקיץ: "אי אפשר לדעת. כרגע אני רוצה להמשיך באירופה ובאי הבריטי כמה שאני יכול. אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל בנקודת הזמן הזו אני מאוד שמח במקום שאני נמצא בו. טוב לי, טוב למשפחה שלי, אני מתרכז בכרגע ולא במה שיהיה".

על נבחרת ישראל והביקורות: "תמיד כיף להיות חלק מהנבחרת. אני מרגיש שאני ראוי וצריך להיות שם. מי שעוסק במקצוע יודע שיש ימים יותר טובים ויש ימים פחות טובים. הביקורות? אני לא פוסח עליהן. לפעמים טוב לשמוע, אבל לא צריך לקחת הכל. אני לא מסכים עם אמירה ש'אין לישראל שוער'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully