וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן הורחק, צפו בשער ההזוי של אינגולשטאדט

צפו: הקשר חזר להרכב אינגולשטאדט, אבל בדקה ה-44 ראה אדום ראשון אחרי ארבע שנים בעקבות הרמת רגל לפניו של שחקן דואיסבורג, שניצחה 1:2 למרות שער מוזר. אופיר מרציאנו עצר פנדל והצטיין

ספורט 1

בווידאו: צפו בהרחקתו של אלמוג כהן, ובשער המוזר

אלמוג כהן חזר היום (שבת) להרכבה של אינגולשטאדט אחרי כחודש, אבל ספג כרטיס אדום בדקה ה-44, כשקבוצתו הפסידה 2:1 בחוץ לדואיסבורג והמשיכה להתרחק ממאבקי העלייה לבונדסליגה הראשונה. הקשר הישראלי הרים רגל גבוהה ופגע בפניו של קשר היריבה, מה שעלה לה באדום ישיר והרחקה ראשונה מאז פברואר 2014 (גם אז בליגה השנייה במדי אינגולשטאדט, ב-1:1 מול קרלסרוהה). אינגולשטאדט נותרה ב-10 שחקנים, הפסידה בגלל פנדל בדקה ה-66 וירדה למקום התשיעי, מרחק 11 נקודות מעלייה אוטומטית וארבע מהמקום השלישי המוליך למבחנים.

* אופיר מרציאנו ממשיך להצטיין בשערה של היברניאן, והפעם גם עצר פנדל ב-2:2 בחוץ מול קילמרנוק. היבס הוליכה 0:2 אחרי תשע דקות, אבל המארחת הפעילה לחץ כבד על שערו של מרציאנו, צימקה בדקה ה-58 וקיבלה פנדל בדקה ה-61. השוער הישראלי עצר את הבעיטה של כריס בויד הוותיק, אבל החלוץ היה ראשון על הריבאונד והשווה. לאחר מכן מרציאנו סיפק הצלה כפולה מול יוסוף מולומבו וגם נפגע, אך חזר לשחק והציל לקבוצתו לפחות נקודה כשהיא במקום הרביעי בליגה הסקוטית.

* טל בן חיים שמר על מקומו בהרכב ספרטה פראג ושיחק 64 דקות ב-1:1 בחוץ מול סלובצקו, במסגרת המחזור ה-18 בליגה הצ'כית.

* עומרי אלטמן פתח בהרכב פנאתינייקוס והוחלף בדקה ה-89 בניצחון הביתי 0:2 על לאמיה.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
הרחקה שלישית מאז הגיע לגרמניה. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully