וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "הכי כואב לי שאומרים שלקחתי לחבר שלי את אישתו"

"הטלוויזיה עשתה לי אפגריידינג רציני בחיים. יש אהדה מטורפת אלי ברחוב", "הציעו לי להצטרף לפוליטיקה בעקבות התכנית", "מתחרט רק על דבר אחד בחיים: מה שקרה עם אישתי", "כמה שקרים אפשר להמציא עליי?". איל ברקוביץ' מדבר על הכל בראיון חושפני. חלק ב'

בווידאו: הראיון של ברקוביץ' לתכנית "טוכמן וחמי" מנובמבר
לחלק א' של הראיון: "אני מפחד שאתן סטירה לאוהד שיירק עליי"

"בואו אני אתן לכם רשימת שקרים שפירסמו עלי בשבועות האחרונים", פותח אייל ברקוביץ' את החלק השני של הראיון המקיף שערכנו איתו ושאת חלקו הראשון, שעסק בעיקר בבעלותו על קבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון, הבאנו כאן אתמול.

"כתבו עלי שעברתי לגור במלון פאבליקה בהרצליה. שקר. שבועיים קודם כתבו שקניתי בית חדש בשכונת דניה ליד אשתי לשעבר. שקר. לפני חודשיים כתבו אייל חוזר לטלי. שקר. כשהיה כל הבלגאן סביבי, כתבו אייל לקח לחבר הכי טוב שלו את האשה. איזה חבר? הוא לא היה מעולם חבר שלי. בחיים לא נפגשתי איתו. בחיים לא דיברתי איתו. הוא גר בשכונה, אבל איזה חבר? אתה יודע מה זה להגיד עלי שלקחתי לחבר הכי טוב שלי את אשתו? זה הכי מכעיס אותי וכואב לי. דחילק. כמה אפשר להמציא עלי שקרים?".

בגלל זה איימת באחרונה לתבוע את האתר שפירסם תמונות שלך ושל נטע אלחמיסטר וכתב שאתה מאוהב בה או משהו דומה?

"ברור. הנה עוד שקר. שמו תמונה שלי וכתבו שאני מאוהב בה. ביקשתי שיורידו את זה. לא הורידו במשך שבוע. תבעתי אותם. אמרתי להם חבר'ה, זה לא מכובד. הבחורה הזו בגיל של הבת שלי. יש לה חבר, רמי גרשון. ביקשתי. לא הורידו. לא אוותר על התביעה. מי שכתב שויתרתי, שיקר. נמאס לי מהשקרים".

אתה כבר מזמן עזבת את נישת הכדורגל.

"אבל הלחם והחמאה שלי זה הכדורגל ולא אשכח את זה בחיים. אני אוהב כדורגל ואשאר כל החיים בכדורגל".

אתה נהנה ממה שאתה עושה?

"את הרדיו אני מאוד אוהב ונהנה לעשות. טלוויזיה פחות".
ואנחנו בטוחים שאתה בדרך לתכנית יומית עם אופירה אסייג.
"לא נראה לי. טלוויזיה זה דבר קשה מאוד. הרבה יותר מרדיו".

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
לא היה מפיל ממשלה בגלל מתנות. ברקוביץ'/ברני ארדוב
"אנשים מחפשים יושר. אני לא פוליטיקאי. לא בשבילי התככים של הכנסת והממשלה. להיות פוליטיקאי זה מקצוע. משה כחלון חבר שלי 30 שנה. הוא שר אוצר ואולי יהיה ראש ממשלה. הוא התמקצע בזה. אי אפשר לבוא באמצע החיים ואני תיכף בן 46 ולהגיד אני רוצה להיות פוליטיקאי. זה סתם

הטלוויזיה גדולה עליך?

"לא. אני לא חושב. אבל טלוויזיה מצריכה ממני הרבה אנרגיות. לא התכנית עצמה, אלא ההתמודדות עם הדברים לפני ואחרי".

אוהב את החיקוי שלך שעושה ערן זרחוביץ' בארץ נהדרת?

"מאוד. חיקוי ענק. מדויק אחד לאחד. לא ידעתי שהוא בוחן אותי ומסתכל עלי. הוא הרי בתכנית הרדיו ב-102 לפני ולא הבנתי שהוא פשוט הרבה פעמים יושב בשקט מולי ולומד אותי".

הילדים שלך אוהבים את החיקוי?

"מאוד. הבת שלי משוגעת על זה. אתה יודע שאני היחידי שלא רואה את התכנית שלו. אתמול פעם ראשונה שישבתי וראיתי את התכנית ואני חושב שכבר עשינו 15 תכניות. ראיתי את התכנית האחרונה ופתאום ראיתי דברים שלא שמתי לב שקורים בכלל בתכנית. ראיתי חצי שעה ונגמרה לי הסבלנות אחרי חצי שעה".

הטלוויזיה העיפה אותך למקומות אחרים.

"הטלוויזיה עשתה לי אפ גריידינג רציני בחיים. אני מרגיש את זה ברחוב. יש אהדה מטורפת אלי ברחוב".

אם יציעו לך להיות פוליטיקאי ולרוץ לכנסת?

"הציעו לי. אמרתי לא תודה. אני לא מעוניין. הציעו לי בעקבות התכנית ולא רציתי".

אנשים מזהים שאתה אומר את האמת ולא עושה חשבון. יש הרבה שאוהבים את זה.

"אנשים מחפשים יושר. אני לא פוליטיקאי. לא בשבילי התככים של הכנסת והממשלה. להיות פוליטיקאי זה מקצוע. משה כחלון חבר שלי 30 שנה. הוא שר אוצר ואולי יהיה ראש ממשלה. הוא התמקצע בזה. אי אפשר לבוא באמצע החיים ואני תיכף בן 46 ולהגיד אני רוצה להיות פוליטיקאי. זה סתם. זה גימיק".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ארץ נהדרת. ניר פקין
"חיקוי ענק. מדויק אחד לאחד. לא ידעתי שהוא בוחן אותי ומסתכל עלי. הוא הרי בתכנית הרדיו ב-102 לפני ולא הבנתי שהוא פשוט הרבה פעמים יושב בשקט מולי ולומד אותי". זרחוביץ'/ניר פקין
"אני חושב שראש ממשלה שמקבל סיגרים, שמפניות ומצתים, לא צריך לקבל עונש או להיות מורחק בגלל זה. אם הוא יואשם ויורשע בפרשת בזק, הצוללות ועוד דברים מהסוג הזה, אני אהיה נגדו בגדול. אבל על מתנות?"

לאור כל מה שאנחנו רואים שקורה בשבוע האחרון עם ראש הממשלה, עשית טעות שלקחת את הצד שלו בתכנית בצורה כל כך אגרסיבית?

"ממש לא. אני חושב שראש ממשלה שמקבל סיגרים, שמפניות ומצתים, לא צריך לקבל עונש או להיות מורחק בגלל זה. אם הוא יואשם ויורשע בפרשת בזק, הצוללות ועוד דברים מהסוג הזה, אני אהיה נגדו בגדול. אבל על מתנות? אם הוא מקבל שעון מתנה מברלוסקוני ושם אותו על היד, אני אחיה עם זה. לא אפיל ראש ממשלה בשביל זה. כל עוד זה לא משפר כלכלית את מעמדו, מה אתם רוצים ממנו? ואני גם אומר שבמדינת ישראל צריכים כבר לפרגן לקודקודים. ראש ממשלה, רמטכ"ל, ראש שב"כ, שר ביטחון, הם לא צריכים לקבל 40 אלף שקל ברוטו לחודש. רק החליפות עולות יותר. אז הם נהיים רעבים לכסף ולא עומדים בפיתויים. אם הם היו מרוויחים 50 אלף דולר בחודש, לא היית שומע על שום חשדות. תגידו לי למה אייל ברקוביץ' צריך להרוויח בתור שדר רדיו או טלוויזיה יותר מראש הממשלה? הייתי השבוע באנגליה ונסעתי לבקינגהם פאלאס. אני אוהב לראות את המקום. אני אומר לעצמי תראו איזה פרגון יש כאן למלכה. עשיתי בגוגל וראיתי שהונה נאמד בכמה מיליארדים ואנחנו על סיגרים שביבי קיבל רוצים להפיל ראש ממשלה".

הוא פנה אליך בעקבות הסנגוריה שאתה מלמד עליו?

"אשאיר את זה לעצמי".

איל, אין עדיין מאמן לנבחרת ישראל. יש דיבור מאחורי הקלעים עליך?

"אין לי מושג. החיים שלי היום מושלמים. אני מוכן לעזוב את הכל. לעזוב את החיים המושלמים שיש לי רק כדי להיות מאמן נבחרת ישראל. מוכן לעזוב את הרדיו, הטלוויזיה, הפועל ראשון לציון, הכל. רק כדי להיות בנבחרת ואני לא מבין למה מתעקשים. הרי ניסו הכל מאז שאמרתי להם תנו לי צ'אנס. לא יכולים לראות כאן בן אדם שמצליח, אז מה יתנו לי פרס על זה שאני מצליח?".

מפחדים מהפתיל הקצר שלך.

"היה לי מועדון בנשר. אמרו שאני אחריב אותו בגלל הפתיל הקצר שלי. בסוף הייתי שם כמעט עשור ועשיתי מועדון לתפארת מדינת ישראל. אחרי זה העירייה סגרה לי את המגרשים אז עזבתי. באתי לראשון לציון אמרו שאחריב את המועדון והנה אני כאן כבר שלוש שנים והכל טוב. מה יש בכלל פתיל קצר בנבחרת? יש שמונה משחקים. מנצחים הכל טוב. מפסידים יאללה הביתה".

זו לא התאבדות מצידך ללכת לאמן שם?

"התאבדות? זה חלום".

למה אתה לא עושה מהלכים בשקט מאחורי הקלעים כדי לקדם את זה?

"אין בשקט. אני לא יכול ללקק לאנשים את התחת כדי לקבל את משרת המאמן".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נואם בכנס הביטחון במינכן, 18 בפברואר 2018. רויטרס
מלמד עליו סנגוריה. בנימין נתניהו/רויטרס
"דור מיכה זה כוכב כדורגל ולכן אני לא אוהב שג'ורדי קרויף מציב אותו בכנף רחוק מהשער. אם הייתי מאמן נבחרת ישראל, שניהם (הוא וסבע) היו מובילים. בגלל שדור מיכה ילד טוב, לא ספרו אותו. בלעדיו מכבי תל אביב לא יכולה לתת גול"

אמרת בעבר שהשגת הכל בחיים אבל החלום שלך הוא שהבנים שלך יצליחו בכדורגל.

"נכון. אני לא מצפה שיגיעו לרמות שלי אבל אני מאוד רוצה שהם יהיו שחקני כדורגל. ליאור הגדול כרגע בנוער וכבר מתאמן בבוגרים של הפועל חיפה. ותומי בנערים של מכבי חיפה".

למה פיצלת בין הילדים?

"ליאור היה במכבי חיפה בנוער. הם החליטו שהוא לא מתאים להם. לקחתי אותו להפועל חיפה. אני חושב שהוא שחקן טוב".

יש סיכוי שתביא אותם להפועל ראשון לציון?

"שאלת המאה מיליון. בשביל מה אביא אותם? שיקללו אותם כמו שמקללים אותי ואת אבא שלי? אוהבים אותם מאוד בחיפה. אני הולך לכל משחק שלהם. הם באותו סגנון שלי במגרש. שניהם מוכשרים. השאלה מה יעשו איתם".

את מי אתה אוהב בכדורגל הישראלי?

"דור מיכה ודיא סבע. דור מיכה זה כוכב כדורגל ולכן אני לא אוהב שג'ורדי קרויף מציב אותו בכנף רחוק מהשער. אם הייתי מאמן נבחרת ישראל, שניהם היו מובילים. יכול להיות שיש להם יחד שלוש הופעות בנבחרת? זה חוסר פרגון. בגלל שדור מיכה ילד טוב, לא ספרו אותו. בלעדיו מכבי תל אביב לא יכולה לתת גול".

אתה מבין את הצעד שעשה ערן זהבי?

"לשחקן כדורגל יש חלום להיות שחקן מוביל במועדונים באירופה. אני התקדמתי באנגליה. אם היו באים אלי בגיל 30 כשאני באנגליה ואומרים לי בוא תרוויח בסין 10 מיליון דולר במקום 3 מיליון דולר באנגליה, סביר להניח שהייתי הולך. ערן זהבי עשה בשכל שהלך לשם כי הוא לא קיבל הצעות מקבוצות טובות באירופה. לוקרן או גנגאן זה לא בשבילו כשיש לו הצעה כזו מסין".

עוד לפני הכסף הגדול בבוגרים, אתה מבין את הדרישות של שחקני הנוער שבאים ומבקשים כסף?

"זו טעות קשה שעשו לפני כמה שנים וזה נזק עצום. אני לא מקבל את זה ששחקני נוער צריכים לקבל עשרות אלפי שקלים בשנה. כל מי שבא אלי ומבקש כסף בשביל הבן שלו בגיל נערים, אני משחרר אותו. קחו סיפור שקרה באחרונה, בא אלי אבא של נער מהפועל ראשון לציון וביקש את הקיוסק של האיצטדיון כדי שהבן שלו ישחק כאן במחלקה. מה אני קשור לזה בכלל? גם אם זה היה בבעלותי, הוא לא היה מקבל וזה ילד מאוד מוכשר. אני לא משלם שקל לילדים. זה לא שוק עבדים כאן. יש חוק ההסגרים. שיעשו לפי החוק. מי שרוצה לעזוב וזה חוקי, בבקשה".

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ברקוביץ' עם אור שקדי ויניב טוכמן/ברני ארדוב
"אני לא מתחרט על שום דבר שקרה ולא מתנצל על שום דבר שאמרתי. רק על דבר אחד אני מצטער בחיים וזה על מה שקרה עם טלי אשתי הראשונה"

בוא נחזור לטלוויזיה, התאמת את עצמך למדיום הזה.

"שנים אמרתי לאופירה שאנחנו צריכים לעבור לטלוויזיה אבל אף אחד לא נתן צ'אנס ולא היה לו מספיק אומץ לעשות את זה עד שבא אבי ניר וזה התברר כהצלחה. הרייטינג מאוד גבוה".

מתי אתה יודע מי המרואיינים?

"אני בא שעתיים לפני התכנית. מתלבש. ואז יושב עם התחקירנית שעה לפני ושומע מי יהיה בתכנית".

התחרטת על משהו שקרה בתכנית?

"אני לא מתחרט על שום דבר שקרה ולא מתנצל על שום דבר שאמרתי. רק על דבר אחד אני מצטער בחיים וזה על מה שקרה עם טלי אשתי הראשונה".

אפשר להחזיר את זה?

"כוס שנשברת אי אפשר להחזיר. אבל כל מה שקרה מסביב זה הרבה שקרים ואני לא יכול לסבול את זה. והדבר הכי גרוע זה שאמרו שלקחתי לחבר שלי את האשה".

למה אתה לא אוהב לישון לבד?

"אני חייב מישהי לצדי כשאני ישן".

זה קשור לזה שלמרות שאתה בן אדם מאוד אגרסיבי בהתבטאויות שלך, אתה בסוף רך מאוד מבפנים?

"אני לא אגרסיבי בכלל בחיים. בעבודה אני אגרסיבי. בחיים אני מאוד עדין ומלא ברגש. מלא ברגש אינסופי. אני בוכה המון. בעיקר כשחיילים נהרגים. יום הזכרון בשבילי זה יום קשה מאוד. אני לא מסוגל לפתוח טלוויזיה. אני רק בוכה מהתיאורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully