וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היומיים הדרמטיים בחייו של קוטיניו: תיעוד מיוחד של המעבר לברצלונה

הוא לא הצליח לישון, היה חרד ולחוץ, אבל סוארס דאג לו לבית, הסוכן וברצלונה הרגיעו, ואז הגיעה ההודעה. "דיילי מייל" תיעד כל רגע לפני המעבר של קוטיניו, וחשף את המחשבות, החלומות, "הקסם" והדרישה המפתיעה של ליברפול

רויטרס

ההעברה של פיליפה קוטיניו מליברפול לברצלונה מסעירה את כל עולם הכדורגל, אבל בעיקר את אנגליה וספרד. היום (שני) מתפרסמת ב"דיילי מייל" כתבה ארוכה שמתעדת את היומיים הגדולים של הברזילאי, כשיצא מליברפול ללונדון עם משפחתו לעבר קבוצתו החדשה ברצלונה, ששילמה כ-160 מיליון יורו בהעברה הגדולה בתולדותיה. כתב "דיילי מייל" וצלם העיתון זכו להתלוות לכדורגלן ולמשפחתו, ותיעדו כל רגע, מיום חמישי בערב, ועד להגעתו לספרד.

עוד בנושא

לכתבה המלאה ב"דיילי מייל" על המעבר של קוטיניו
העמדה, החולצה, והרומן הברזילאי: השאלות על הגעת קוטיניו
הבלוג של יוכין מנתח: כולם מרווחים מהעברתו של קוטיניו
קוטיניו הצטלם במתחם האימונים: "הוא הולך לתרום הרבה"
קוטיניו חתם לחמש שנים וחצי בברצלונה, סעיף השחרור: 400 מיליון יורו

פיליפה קוטיניו ברצלונה. ברני ארדוב
ליברפול ביקשה לשאול אותו עד תום העונה. קוטיניו/ברני ארדוב

זה התחיל בשאלה היכן יגור בברצלונה עם נחיתתו. נשיא ברצלונה שאל את השחקנים באיזה מלון כדאי שיתגורר, עד שלואיס סוארס הודיע לברטומאו: "לא אדוני הנשיא, אין צורך במלון, כבר מצאתי לו בית". מתברר שסוארס שכר לידידו בית עוד לפני שבכלל ידע בוודאות שהוא ינחת. מדובר בשכונת בלהמאר, ליד חופי קטאלוניה, שבה גם מתגורר ליאונל מסי. כשקוטיניו שאל את סוארס אם מסי הוא שכן טוב, ענה האורוגוואי: "ובכן, יש לו אבטחה מצוינת, מה שעוזר לכולנו". קוטיניו מספר ש"סוארס גילה שהבית לידו מתפנה. הוא בכלל לא ידע בוודאות שאני אגיע, אבל אהב את הרעיון. זו מחווה יפה. הבית נראה מדהים. אנחנו בקשר כל הזמן, אני יודע שלואיס יגרום לי להרגיש בבית".

יום חמישי בערב. קוטיניו היה בארוחת ערב עם אשתו, שני אחיו ובנות זוגם, הוריו וסוכנו. כשהברזילאי נשאל איזה מספר חולצה יהיה לו בברצלונה, הוא כבר ידע להגיד ש"כל המספרים תפוסים". כשמישהו שאל אותו על האפשרות לקבל את המספר 10 ענה בחיוך: "לא! לא! יש רק מספר 10 אחד בברצלונה (מסי). הוא השחקן הטוב בעולם, ה-10 האולטימטיבי". קוטיניו סיפר שיקבל כל מספר שתציע לו הקבוצה, בלי להתלונן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צופה במשחק של ליברפול מבית מלון

ההפתעה: מתברר כי ליברפול ניסתה במסגרת העסקה לשאול את קוטיניו עד תום העונה, כי הקבוצה עדיין נאבקת על הטופ-4 בליגה ותשחק בשמינית גמר ליגת האלופות. גם הסוכן ג'ורבצ'יאן מאשר כי ליברפול עשתה כל שביכולתה על מנת להשאיר את הברזילאי. "זה לא עניין של כסף", אמר קוטיניו, "זה האפשרות לשחק בברצלונה, לחיות בברצלונה". בארסה דחתה את האפשרות של השאלת קוטיניו, על אף שלמעשה הבטיחה את האליפות, ולמרות שקוטיניו לא יוכל לשחק במדיה בליגת האלופות. לוקאס לייבה, הברזילאי ששיחק עם קוטיניו בליברפול, עלה מולו בשיחת סקייפ, איחל לו בהצלחה ואמר לו: "העובדה שלא תשחק בצ'מפיונס תעזור לך להגיע רענן למונדיאל בקיץ. תסתכל על הצד החיובי של העניין".

יום שישי בערב. קוטיניו צופה מחדר מלון בדרבי של ליברפול. הוא פצוע בירך, מרחק "ימים ספורים" מחזרה למגרש. "הקבוצה במצב בריא", הוא אומר על ליברפול, "ההחתמה של וירג'יל ואן דייק היא הצהרה. מו סלאח הוא כדורגלן נהדר. אני מקווה מאוד לראות אותם זוכים בתארים וחוגגים הצלחות. לא הייתי עוזב לשום קבוצה אחרת בעולם, אבל ברצלונה היא משהו אחר. זה מקום קסום עבורי. כשהייתי ילד צפיתי ברונאלדיניו משחק שם ועושה קסמים. היום מסי עושה את זה. כששיחקתי בקאמפ נואו במדי אספניול מול ברצלונה, ראיתי את הקסם האמיתי כי מסי כבש מולנו רביעייה. הוא עושה דברים שגורמים ללסת שלך להישמט. ובנוסף יש להם את סוארס, אינייסטה, פאוליניו...".

הימים הלחוצים, עד שיחת הטלפון המרגיעה

בשלב הזה הוא עדיין לחוץ. העסקה טרם נחתמה סופית. הוא צופה בדרבי ממלון בלונדון, עם בתו על הברכיים, וקופץ איתה ביחד בשער הניצחון של ואן דייק. הוא עובד עם נציגיו על הודעת הפרידה מליברפול. "אני מרגיש לחוץ עכשיו", הוא מודה, "אני בין קבוצות, לא פה ולא שם". שיחת טלפון מחבר הנהלת ברצלונה מרימה לו שוב את מצב הרוח. בחצות ניגש אליו סוכנו ומצהיר: "פיליפה, היום זה היום שבו תהפוך לשחקן ברצלונה".

שבת לפנות בוקר. אחרי שבעה חודשים של משא ומתן, הוא עדיין מחכה לאישור הסופי. "נתתי 100 אחוז בכל רגע שלי בליברפול", אומר השחקן, "במשך חמש שנים, עשיתי כל מה שיכולתי. אני אוהב את המועדון הזה, אבל הגיע הזמן להרפתקה חדשה. יש לי פה המון זיכרונות, והמון אנשים להודות להם.

"אני צריך להשתפר כשחקן. זה מה שאני תמיד חושב כספורטאי. אני מבין את גודל המשימה שמצפה לי, את העלויות של העסקה, את גודל המעבר, אבל זה עניין של אמביציה, של חלומות. אני רוצה להיות הכדורגלן הטוב בעולם. אחזור לליברפול על מנת להיפרד, מחבריי לקבוצה, מהצוות, מהאנשים שעזרו לי ואני חייב להם הרבה. אבל עכשיו אני חושב קדימה. הגיע הזמן. כן, הגיע הזמן". הטיסה שוב נדחית, הוא שוב נראה מתוסכל, אבל אז נשיא ברטומאו שוב משוחח בטלפון עם הסוכן, ושוב כולם מחייכים.

שבת בערב. ליברפול וברצלונה הודיעו רשמית על ההעברה. בין מבול הטלפונים לקוטיניו, התקשרו גם וויליאן ודויד לואיז, הברזילאים של צ'לסי. קוטיניו הנרגש כבר יודע שהוא עשוי לערוך את הבכורה במדי ברצלונה מול סלטה ויגו ביום חמישי. "לא ישנתי הרבה השבוע", הוא מגלה, "סוף סוף, הלילה אוכל לישון".

צפו: היום הראשון של קוטיניו בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully