וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו הצטלם במתחם של ברצלונה, ואלוורדה: "שחקן מאוד ורסטילי"

שחקן הרכש הנוצץ יוצג בקאמפ נואו בשני (13:30) ובינתיים הקטלאנים פרסמו תמונות ראשונות שלו עם בגדי הקבוצה. המאמן פרגן, גם סוארס: "הוא הולך לתרום הרבה מאוד לקבוצה העונה"

רויטרס

אחרי כמה שעות של אופוריית פיליפה קוטיניו, ברצלונה חגגה היום (ראשון) גם על הדשא כשהביסה 0:3 את לבנטה והמשיכה את הדהירה שלה לעבר תואר אליפות כשכרגע נראה שרק אתלטיקו מדריד תצליח אולי לדגדג אותה בהמשך העונה. מסי וסוארס סגרו עניין כבר במחצית הראשונה, פאוליניו הוסיף בתוספת הזמן ואפילו עוסמאן דמבלה היה שותף לחגיגה כשפתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה.

פיליפה קוטיניו, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע מליברפול, הגיע כבר לעיר וצפה במשחק מהמלון בו הוא שוהה ולא הגיע לקאמפ נואו. ברצלונה תציג אותו באופן רשמי רק מחר בסביבות 13:30, אך כבר הציגה את תמונתו עם מדי הבלאוגראנה המפורסמים.

פיליפה קוטיניו ברצלונה. ברני ארדוב
תתחילו להתרגל. קוטיניו עם בגדי הקבוצה/ברני ארדוב

ארנסטו ואלוורדה, המאמן שהגיע הקיץ לבארסה ובינתיים עושה עבודה נהדרת, התייחס לשחקן הרכש הטרי שלו ואמר בהלצה לאחר המשחק: "זה עדיין מוקדם להגיע איפה אני רואה אותו משחק בקבוצה, אבל אני לא חושב שהוא ישחק שוער. אני חושב שקוטיניו יכול להביא לנו הרבה דברים. הוא כובש, מבשל, הוא משחק בתוך הרחבה ומחוץ לרחבה, ראיתי אותו משחק בהרבה עמדות גם בליברפול וגם בנבחרת ברזיל. נחכה לראות אותו באימון כדי לבדוק מה המצב שלו".

גם לואיס סוארס התייחס לקוטיניו, עמו הוא שיתף פעולה בעבר בליברפול, ואמר: "כחברו לקבוצה לשעבר וכחבר, אני מאוד שמח בשבילו. אני חושב שהוא הולך לתרום הרבה לקבוצה. כולם מכירים את האיכויות שלו. הוא ברשימת שחקני העילית כבר הרבה שנים".

פאוליניו, עוד שחקן רכש שהשתלב לא רע בבארסה, התייחס לגול שלו וכמובן לקוטיניו חברו לנבחרת ברזיל, ואמר: "אני שמח לכבוש, אבל הרבה יותר משלוש הנקודות בליגה כה קשה. קוטיניו יעזור לנו הרבה העונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully