וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו בברצלונה: העמדה, מספר החולצה, הבכורה, הכסף והרומן עם הברזילאים

מתי יערוך את הבכורה, עם איזו חולצה ישחק, למה ברצלונה התעקשה לחלק את התשלומים, כמה ברזילאים מריו שיחקו בה, ודירוג שחקני הרכש. כל השאלות סביב הגעת קוטיניו לבארסה

one

כן, זה נגמר: פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. אחרי חודשים ארוכים של דיווחים, שמועות וספקולציות, ברצלונה הודיעה אתמול (שבת) רשמית על צירופו של הקשר הברזילאי תמורת 160 מיליון יורו - 120 מיליון תשלום מיידי לליברפול, ועוד 40 מיליון בבונוסים שונים. ולתשומת לבם של החבר'ה הקטארים של פריס סן ז'רמן: סעיף השחרור על קוטיניו בן ה-25 יהיה 400 מיליון יורו.

עוד בנושא

עכשיו זה רשמי: ברצלונה הודיעה על החתמת פיליפה קוטיניו
יורגן קלופ: "ניסינו הכול, לא היה סיכוי לשכנע את קוטיניו להישאר"
גארי ליניקר: "זו שערורייה". מתיו לה טיסייה עוקץ את ליברפול

מתי הוא יערוך את הבכורה שלו במדי ברצלונה?

קוטיניו אמור להיות מוצג ביום שני באופן רשמי, אבל ינכח ביציע במשחק של קבוצתו היום מול לבנטה (17:15, ערוץ וואן). מתי הבכורה? האופציה הראשונה היא בגומלין של גביע המלך מול סלטה ויגו (1:1 במשחק הראשון) ביום חמישי (22:30), או במשחק הליגה מול ריאל סוסיאדד ביום ראשון הבא (21:45). שני המשחקים ייערכו בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מה עומד מאחורי ההתעקשות של ברצלונה לשלם 40 מיליון בבונוסים?

בקטלוניה טוענים כי המשא ומתן בין ליברפול לברצלונה היה קשה ומורכב, ושליברפול לא רצתה לשחרר את השחקן וניסתה להערים קשיים. על פי הדיווח, לליברפול היה חשוב להכניס לקופה סכום מקסימלי מהשחקן, כשהיא זוכרת שהכסף שקיבלה על לואיס סוארס לא הועיל לה במיוחד ולא עזר לה למלא את מקומו, אבל גם שהקבוצה של קלופ רצתה לזכות בתהילה בינלאומית על השלמת עסקת ענק ורווח עצום, אולי בניסיון לשמור על כבודה. ברצלונה התעקשה על 40 מיליון יורו שיתפרסו על תקופה ממושכת, גם כדי לשמור על איזון כלכלי.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
לליברפול היו זכרונות רעים. לואיס סוארס/רויטרס

איזה מספר חולצה יקבל קוטיניו?

שאלה טובה. כרגע בברצלונה המספר היחיד שפנוי הוא 24. עם זאת, ארדה טוראן עשוי לעזוב בקרוב ולפנות הספרה 7, וחאבייר מסצ'ראנו עשוי לעזוב ולפנות לו את המספר 14. קוטיניו בליברפול היה מספר 10, אבל בברצלונה המספר 10 שייך לליאו מסי. בנבחרת ברזיל הוא מספר 11, אבל בברצלונה 11 הוא דמבלה.

באיזו עמדה ישחק קוטיניו?

האמת היא שאף אחד לא יודע, סביר להניח שגם ארנסטו ואלוורדה יערוך ניסויים על מנת למצוא את העמדה הנכונה והאיזון על המגרש. השאלה המרכזית היא כמובן כמה קדמית תהיה העמדה של הברזילאי, האם יהיה אחד משלושת הקשרים, או שמא יהיה בחלק הקדמי לצד מסי וסוארס.

שחקני נבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, ניימאר. רויטרס
רומן מתמשך עם ברזילאים. קוטיניו עם ניימאר/רויטרס

כמה רציני הרומן של ברצלונה עם ברזילאים?

אחרי שליברפול איבדה גם את סוארס וגם את קוטיניו לברצלונה, היא למדה על בשרה שוב עד כמה יוקרתי עבור כדורגלנים דרום אמריקאים לשחק בברצלונה ובריאל מדריד. ועבור ברצלונה, הרומן שלה עם כדורגלנים ברזילאים נמשך. בדיקה מראה שרק מעונת 1993/94 הגיעו לברצלונה 22 שחקנים מריו דה ז'נירו! כמו כן, מאז רומאריו, ברצלונה הוציאה על ברזילאים 482.5 מיליון יורו. בין השמות הבולטים הם כמובן רומאריו, רונאלדו, דני אלבס, ניימאר, והשנה פאוליניו, אבל גם שמות כמו הנריקה, קייריסון, ג'ובאני ורושאמבק.

דירוג ההחתמות היקרות אי פעם בתולדות ברצלונה

1. פיליפה קוטיניו - 160 מיליון יורו (120 + 40)
2. עוסמאן דמבלה - 140 מיליון (105 + 35)
3. ניימאר - 88 מיליון (סכום רשמי, לא כולל עמלות לא ידועות)
4. לואיס סוארס - 81 מיליון
5. אנדרה גומש - 70 מיליון (35 + 35)
6. זלאטן איברהימוביץ' - 69.5 מיליון (49.5 + 20)
7. פאוליניו - 40 מיליון
8. דויד וייה 40 מיליון
9. מארק אוברמארס - 36.5 מיליון
10. חאבייר סאביולה - 35.9 מיליון
11. דני אלבס - 35.5 מיליון

עיתוני ברצלונה נלהבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully