וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה חושפים: הדברים שהציתו את המריבה בין שחקני מנצ'סטר סיטי ליונייטד

מנצ'סטר והממלכה בטירוף מהקרב בחדר ההלבשה: הבקבוק לראש שהטריף את מוריניו ("עשן מהאוזניים"), העקיצה לעבר זלאטן ("מדבר הרבה, רץ מעט") ומי היו המעורבים הראשיים (רוחו ופרנדיניו). וגם: הצביעות של מוריניו

עריכת וידאו: מתן חדד

באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה במריבה הגדולה בין שחקני מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי בסיום הדרבי ביום ראשון, שבסיומו ניצחו הסיטיזנס 1:2 והגדילו את הפער מיונייטד ל-11 נקודות בראש טבלת הפרמיירליג. כזכור, באנגליה דווח כי שחקני שתי הקבוצות התעמתו בסיום המשחק ליד חדרי ההלבשה, ובמהלך המהומה מיקל ארטטה נחתך בפניו ולעבר ז'וזה מוריניו נזרק בקבוק פלסטיק ואף נשפך עליו חלב.

עוד בנושא

משחק העונה בפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד
מוריניו: "סיטי נהנית מהרבה מזל וגם אלוהי הכדורגל לצידה"
פפ: "גם בעונה שעברה ניצחנו פה והוא התלונן על השיפוט"
מהומה גדולה בסיום הדרבי של מנצ'סטר: שחקני סיטי זרקו דברים של ז'וזה מוריניו
ואן חאל נגד מוריניו: "יונייטד משחקת כדורגל משעמם, מעדיף לצפות בסיטי"
ההבדל האמיתי בין פפ למוריניו נחשף: ניתוח הניצחון של מנצ'סטר סיטי בדרבי

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד מול פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
פתאום הוא מבקש שיחגגו בצורה מכובדת? מוריניו?/GettyImages

מה שעורר את התקרית היה הזעם של מוריניו על החגיגות המופגנות של שחקני סיטי בסיום, ששרו ורקדו בקולי קולות בחדר ההלבשה של האורחים. מאמן יונייטד ניגש לחדר ההלבשה שלהם וביקש "להתנהג בצורה יותר מכובדת", ושם התעמת עם שחקנים והחלה לפרוץ מהומה גדולה. בין השאר, הוא התעמת עם שוער סיטי אדרסון, והאשים את הברזילאי בהתחזות כאשר נשכב ארוכות ברחבה לקראת הסיום.

ב"דיילי מייל" פירטו והרחיבו, ולפי הפרטים החדשים, מה שהצית את האש היה בקבוק מים שנזרק היישר לכיוונו של מאמן יונייטד, בזמן שהתווכח עם שחקני סיטי. מרקוס רוחו, ללא חולצה, רץ על מנת להגן על כבודו של המאמן, ואחריו עוד רבים משחקני יונייטד, וביניהם לוקאקו, ולנסיה, ראשפורד, הררה ולוק שואו. בקטטה היו מעורבים בין 20 ל-30 שחקנים. "ז'וזה התחרפן כשזרקו עליו את הבקבוק", אמר גורם, "עשן יצא לו מהאוזניים". מייקל קאריק ניסה להרגיע, אבל נשמעו לא מעט קריאות "תראו קצת פאקינג כבוד". גם רומלו לוקאקו הואשם בזריקת בקבוקים.

בצד השני מי שהוזכרו כמעורבים הם פרננדיניו, שאף ספג אגרוף לכאורה, כמו גם הקפטן וינסנט קומפני וכובש שער הניצחון ניקולס אוטמנדי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סריקה מ"דיילי מייל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בספרד דווח כי מה שהחל את התקרית היה הערה עוקצנית שאנשי הצוות המקצועי של מנצ'סטר סיטי זרקו לעבר זלאטן איברהימוביץ': "איברה, אתה מדבר הרבה, אבל זז מעט". אנשי יונייטד ראו בקריאה הזו כפרובוקציה, שהלהיטה את הרוחות, שהיו לוהטות עוד לפני כן. כזכור, עוד לפני המשחק רמזו אנשי יונייטד ששחקני סיטי "נופלים בקלות", בעוד בסיטי ביקרו את הסגנון של מוריניו. זלאטן עצמו, אגב, נראה עצבני מאוד בדקות שבהן שותף במשחק, אבל לפני המשחק נראה מחויך, במיוחד כאשר לחש משהו באוזנו של סרחיו אגוארו בחימום, במשחק שבו הארגנטינאי לא פתח. כך או כך, ההתאחדות האנגלית הודיעה שתחקור את האירוע וביקשה הבהרות משתי הקבוצות על מנת לקבל עוד פרטים.

אגב, בתקשורת הספרדית התייחסו אתמול בלגלוג לעובדה שמוריניו דרש משחקני סיטי לחגוג בצניעות ו"להתנהג בכבוד", והזכירו לפחות חמישה מקרים בהם המאמן הפורטוגלי חגג ניצחונות בצורה מוחצנת. אחת הפעמים, למרבה האירוניה, הייתה כאשר ריאל מדריד ניצחה את סיטי בדקה ה-90, והפעם המפורסמת ביותר הייתה כאשר אינטר של מוריניו הצליחה להדיח את ברצלונה מליגת האלופות, ו"המיוחד" רץ על הדשא בקאמפ נואו והשתיק את הקהל, לפני שהתעמת עם שוער בארסה דאז שניסה לעוצרו.

אתמול באימון שחקני יונייטד האשימו את שחקני סיטי ב"חוסר קלאסה", וטענו ש"הם חגגו שם כאילו הם לקחו אליפות. הם היו טובים יותר וניצחו, אבל אי אפשר להתנהג ככה".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים את הניצחון על יונייטד. מתוך הטוויטר של לירוי סאנה, אתר רשמי
"כאילו זכו באליפות". סיטי חוגגת/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של לירוי סאנה
ניקולס אוטמנדי מנצ'סטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
קרב לוהט. המנצ'סטריות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully