וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו לשחקני סיטי, שזרקו עליו בקבוק מים וחלב: "אתם חסרי כבוד"

מהומה גדולה בסיום הדרבי של מנצ'סטר גרמה למאמן השדים האדומים להיכנס לחדר ההלבשה של הסיזטינס, שלא אהבו זאת. מיקל ארטטה נפגע בקטטה, אדרסון ומוריניו קיללו בפורטוגזית

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי גברה אתמול (ראשון) 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי הגדול של מנצ'סטר והגדילה את יתרונה בפסגה, אך באנגליה מתעסקים בבוקר שאחרי בעיקר במה שקרה אחרי המשחק: קטטה סוערת בין שחקני הקבוצה, חלב ובקבוק מים שהושלכו לעברו של מאמן השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, ואף חתך מעל הגבה למיקל ארטטה, אחד מעוזריו של פפ גווארדיולה.

הבלגן התחיל בסיום המשחק, במנהרה. 20 שחקנים ואנשי צוות היו מעורבים בקטטה שהתנהלה במנהרה, שנגרמה בעיקר בגלל העובדה שהצד האדום חשב שהסיטיזנס הפגינו חוסר כבוד ושהחגיגה שלהם הייתה מוגזמת. "לולא התערבות אנשי האבטחה והשוטרים שהיו באיזור, היו עפים אגרופים לכל כיוון" אמר אחד מעדי הראייה שהיו במקום. מיקל ארטטה, אחד מעוזריו של פפ גווארדיולה ושחקן העבר של אברטון וארסנל, נחשב לנפגע היחיד מהקטטה כשהוא סובל מחתך מעל לגבה. על פי דיווחים שצצים באנגליה בשעות האחרונות, הגורם לחתך הוא בקבוק שזרק חלוצה הבלגי של יונייטד, רומלו לוקאקו, אך הדבר לא אושר.

עוד בנושא:

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד
מוריניו: "סיטי נהנית מהרבה מזל וגם אלוהי הכדורגל לצידה"

אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי עוצר את חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ויכוח קולני עם מוריניו. אדרסון עוצר את לוקאקו ומאטה/רויטרס

ז'וזה מוריניו נכנס לחדר ההלבשה של קבוצתו, שם הוא שמע משחקניו שהאורחים הגזימו. הפורטוגלי החליט שהוא רוצה ללמד את שחקני מוליכת הטבלה לקח, ונכנס בסערה לחדר ההלבשה שלהם. שחקני הסיטיזנס הרגישו שהדבר לא מקובל, וכי המאמן לא כיבד גבולות ברורים שמפרידים בין הקבוצות. "אתם חסרי כבוד" אמר מוריניו, שקיבל בחזרה בקבוק מים ריק שפגע בראשו וחלב שנשפך לכיוונו. לאחר מכן, התחיל ויכוח קולני בין המאמן לשוערה של סיטי, אדרסון, ויכוח שהתפתח לצעקות קולניות ולקללות בפורטוגזית שנשמעו עד למסדרון.

עוד באותו נושא

מוריניו: "סיטי נהנית מהרבה מזל וגם אלוהי הכדורגל לצידה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully