וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "סיטי נהנית מהרבה מזל וגם אלוהי הכדורגל לצידה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד שוב התבכיין על השיפוט אחרי ההפסד בדרבי: "התוצאה הגיעה בגלל פנדל שלא נשרק. כנראה שמירוץ האליפות הוכרע". פפ: "גם בעונה שעברה ניצחנו פה והוא התלונן על השיפוט"

שער רביעי העונה. אוטאמנדי חוגג/רויטרס

המספרים:

* מנצ'סטר סיטי השיגה כבר 46 נקודות אחרי 16 מחזורים. בעונה שעברה כמות הנקודות הזו הספיקה לסאות'מפטון לסיים במקום השמיני בתום העונה.

* ז'וזה מוריניו הפסיד תשעה משחקים מול פפ גווארדיולה בכל המסגרות, יותר מאשר מול כל מאמן אחר.

* מנצ'סטר סיטי ניצחה בפעם ה-14 ברציפות בפרמיירליג והשתוותה לארסנל שהיתה היחידה שעשתה זאת ב-2002, אך אז הרצף התפרס על שתי עונות.

* מנצ'סטר יונייטד ספגה שני גולים באולטראפורד בפרמיירליג רק פעמיים, הפעם הקודמת היתה גם מול מנצ'סטר סיטי ב-2016, אז זה היה גם ההפסד הקודם שלה בבית.

* ניקולאס אוטאמנדי הבקיע יותר שערים מאשר כל בלם בפרמיירליג העונה (4).

* מרכוס רשפורד היה מעורב ב-11 מתוך 12 הגולים שכבשה העונה יונייטד בביתה (6 שערים ו-5 בישולים).

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב התבכיין על השיפוט. מוריניו מתחבק עם גווארדיולה/רויטרס

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד בכה כרגיל על השיפוט כשאמר: "צר לי על השופט מייקל אוליבר כי היה לו משחק טוב מאוד אבל לצערי הוא עשה טעות גדולה. התוצאה הזו הגיעה בגלל פנדל שלא נשרק (לאנדר הררה). אם הוא היה שורק זה היה 2:2 בדקה ה-70".

כשנשאל האם מירוץ האליפות הוכרע לטובת סיטי, ענה מוריניו: "ככל הנראה, כן. מנצ'סטר סיטי קבוצה טובה מאוד שנהנית ממזל וגם אלוהי הכדורגל מאחוריה".

פפ גווארדיולה לא נשאר חייב והגיב להתבכיינות של מוריניו: "בעונה שעברה זה היה אותו דבר - ניצחנו כאן והוא התלונן על השיפוט. אתמול הוא דיבר על השופט. אנחנו קבוצה הגונה, הוא מדבר על שופטים. היו לנו 75 אחוזי אחזקה בכדור, מה שאומר שרצינו לשחק. הגענו לפה ועשינו את זה. זה היה ניצחון טוב מאוד שלנו, אבל מצפים לנו עוד משחקים קשים בהמשך. אי אפשר לזכות באליפות בדצמבר".

פביאן דלף אמר בסיום: "זה הניצחון הכי מתוק שיש. הדרבים תמיד ככה - משוגעים עד הסיום, אבל שמרנו על היתרון. אני הולך לחגוג בחדר ההלבשה. מוקדם מדי לדבר על זכיה באליפות, אנחנו לא מסתכלים על העתיד אלא רק על היום". על הטעות שביצע והובילה לשער השוויון של מרכוס רשפורד אמר דלף: "אני עדיין לומד את המשחק. לשמחתי יש לי חברים לקבוצה שיכולים לחלץ אותי ממצבים כאלה".

קווין דה בראונה הוסיף: "קבוצות רבות איבדו נקודות בסוף השבוע, אז זה ניצחון גדול עבורנו. צריך ליהנות ממנו ואז לעבור הלאה. זה פער גדול, גם אם נמעד נמשיך להוביל, אבל אסור לזלזל. צריך להמשיך לעשות את מה שעשינו כל העונה".

קייל ווקר: "זה היה ניצחון גדול ושלוש נקודות חשובות מאוד. היה עלינו הרבה לחץ לפני המשחק. מירוץ האליפות ממש לא הוכרע, יש עוד הרבה כדורגל לשחק. מצפה לנו משחק גדול מול סוונסי ביום רביעי ולאחר מכן את טוטנהאם. אנחנו עם שתי רגליים על הקרקע, זה רק צעד אחד בכיוון הנכון".

עוד באותו נושא

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully