וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל נגד מוריניו: "יונייטד משחקת כדורגל משעמם, מעדיף לצפות בסיטי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר קוטל את המאמן הנוכחי: "אצלי שיחקנו כדורגל סביר, שלא העריכו". אחרי מהומות הדרבי: ארטטה הגיע לאימון בפנים מכוסים. וגם: מה עובר רומלו לוקאקו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארטטה מכסה את פניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ספיחים מהדרבי של מנצ'סטר מתגלים והיום (שני) פורסמה תמונה של עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי מיקל ארטטה מגיע לאימון הקבוצה כשידו מכסה את פניו. ככל הנראה, הספרדי ניסה להסתיר חתכים בפניו זכר לעימותים במנהרת השחקנים וליד חדרי ההלבשה. על פי הדיווחים, ארטטה נפגע בראשו אחרי שבקבוק הושלך לפניו על ידי שחקן מנצ'סטר יונייטד, כשכל ההערכות מצביעות על כך שרומלו לוקאקו היה זה שהשליך את הבקבוק. ארטטה הגיע לאימון הבוקר יחד עם כל שחקני סיטי, כולל אדרסון שגם היה חלק מהמהומה ואף הצית אותה יחד עם ז'וזה מוריניו. בהתאחדות האנגלית הודיעו כי ידרשו הבהרות משני הצדדים על האירועים שהגיעו בעקבות הדרבי ולשתי הקבוצות יש את הזכות להגיב עד 13 בדצמבר, כלומר יום רביעי. השופט מייקל אוליבר לא ראה את התקרית ולא ציין אותה בדו"ח.

עוד בנושא:
מוריניו תקף את שחקני מנצ'סטר סיטי על התנהגותם
שלישי באנגליה: צ'לסי תנסה לחזור לנצח מול האדרספילד

עוד ספיח מהמשחק הוא רומלו לוקאקו והיכולת שלו בתקופה האחרונה. החלוץ הבלגי, שלא הצליח לכבוש גם בדרבי, לא מצא את הרשת ב-12 מ-14 ההופעות האחרונות שלו במדי מנצ'סטר יונייטד. הוא כבש ב-1:4 מול ניוקאסל ב-18 בנובמבר כששער הפרמיירליג האחרון שלו לפני אותו שער היה אי שם ב-30 בספטמבר. בסך הכול יש לחלוץ שנרכש מאברטון תמורת 75 מיליון ליש"ט שמונה שערי ליגה. כמו כן, בדקו ומצאו שהמאזן שלו עומד על 15 שערים בלבד ב-62 משחקים מול מנצ'סטר סיטי, ארסנל, צ'לסי, ליברפול, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד עצמה, כולל הימים שלו בווסט ברומיץ' ואברטון. לשם השוואה, הארי קיין כבש 16 שערים ב-31 משחקים מול הגדולות, סרחיו אגוארו הרשית 35 פעמים ב-52 משחקים וג'יימי ורדי כבש 20 ב-39 משחקים כאלה. הממוצע של לוקאקו עומד על שער בכל 313 דקות במשחקים הללו.

שחקן העבר של יונייטד גארי נוויל, שמשמש היום כפרשן, אמר על ההופעה של לוקאקו: "הוא לא כל כך מצא ביטחון במהלך המשחק והוא חייב להתגבר על זה מהר כי הוא החלוץ של מנצ'סטר יונייטד". אלן שירר גם ניתח את הטעויות של החלוץ הבלגי, שכבש 11 שערים ב-10 המשחקים הראשונים שלו ביונייטד. למרות הכול, מוריניו מעניק אמון מלא בלוקאקו והעלה אותו בהרכב בכל אחד מ-16 המשחקים עד כה כשבכל אחד מהם הוא משחק 90 דקות.

לואי ואן חאל, מאמן יונייטד לשעבר, התייחס למאזן הכוחות במנצ'סטר ואמר: "הייתי מעדיף לצפות בסיטי משחקת מאשר ביונייטד. אתה צריך סגל איכותי, וזה ברור שלסיטי יש סגל טוב יותר. אם אתה שואל אותי אם אני הצלחתי ביונייטד, אגיד שזו הייתה השנה הכי טובה שלי אי פעם, בהתחשב בנסיבות שבהן עבדתי. שיחקנו כדורגל סביר מאוד, אבל באנגליה לא מעריכים כדורגל כזה.

"ועם זאת, עדיין, כשרואים את יונייטד, אני מגיע למסקנה שמוריניו מקבל ביקורת כי הוא משחק כדורגל הרבה יותר משעמם. מה שיונייטד מייצרת עכשיו זה כדורגל הגנתי מאוד. אני תמיד שיחקתי כדורגל התקפי. ההוכחה היא שהיריבות תמיד החנו מולי את האוטובוס. עכשיו הן לא עושות את זה כי מוריניו משחק הגנתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ואן חאל קוטל. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully