וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזי הדיוק של רונאלדו בבעיטות: הגרועים בחמש הליגות הגדולות

התקשורת בספרד ממשיכה להתעסק בפתיחת העונה המאכזבת של כוכב ריאל מדריד, ו'אס' סיפק גם מספרים. כוכב ריאל מדריד כבש פעם אחת ב-48 בעיטות (2.08%) ונמצא במקום ה-710 בליגות הבכירות

AP

פתיחת העונה המאכזבת של כריסטיאנו רונאלדו בכל הנוגע להבקעת שערים ממשיכה להעסיק את התקשורת בספרד, לאחר שלא הצליח למצוא את הרשת גם במשחק הליגה האחרון מול לאס פלמאס ונותר עם שער אחד במאזנו אחרי 11 מחזורי ליגה. אם בתחילה לרונאלדו עוד היו נסיבות מקלות (פספס את ארבעת המחזורים הראשונים בלה ליגה בשל השעיה), כעת חשפו ב'אס נתונים שכבר קשה להתעלם מהם.

עוד בנושא

זינדין זידאן לא דואג: "כריסטיאנו רונאלדו עוד יעשה את ההבדל גם בליגה"
אנדראה פירלו פרש, מריו באלוטלי הצדיע: "יכולת לשחק עוד 10 שנים"
חשד להשפעה על שופטים לטובת שאלקה: אחראי ה-VAR בגרמניה הוזז מתפקידו

כריסיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
פשוט לא הולך. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

רונאלדו הוא כרגע השחקן עם אחוז הדיוק בבעיטות לשער הנמוך ביותר בכל חמש הליגות הבכירות באירופה (נבדקו רק שחקנים שבעטו לפחות עשר פעמים, רונאלדו במקום ה-710 מתוך 710). הוא כבש רק פעם אחת מתוך 48 בעיטות (2.08 אחוזים בלבד!) ושלא במפתיע אלה הנתונים הגרועים ביותר שלו מאז הגיע לריאל מדריד. בעונה שעברה הוא לא כבש בשישה משבעת מחזורי הפתיחה, אך שלושער שכבש אז מול אספניול טשטש את הפתיחה החלשה. לשם השוואה, ב-2014/15 הפורטוגלי כבש 18 שערים אחרי 11 מחזורים (למרות שנעדר מאחד המשחקים).

מבין 20 המבקיעים הבכירים עד כה בחמש הליגות הבכירות, פלקאו מחזיק באחוזי הדיוק הגבוהים ביותר בבעיטות (50) בזכות 13 שערים שכבש ב-26 בעיטות לשער עבור מונאקו. אחריו סדריק בקאמבו, שתרם לוויאריאל שמונה שערים ב-23 בעיטות (34.78%) וסימונה זאזה מוולנסיה שמצא את הרשת תשע פעמים ב-27 בעיטות (33.33%).

בנוסף, שלושת השחקנים שבעטו עד כה הכי הרבה בעיטות העונה רשמו אחוזי דיוק גבוהים בהרבה משל כוכב ריאל. ליאונל מסי (17.39%) כבש 12 שערים מ-69 בעיטות, הארי קיין (13.56%) כבש שמונה שערים ב-59 בעיטות ופאולו דיבאלה (19.30%) כבש 11 שערים ב-57 בעיטות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully