וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "כריסטיאנו רונאלדו עוד יעשה את ההבדל גם בליגה"

ריאל מדריד הביסה את לאס פלמאס 0:3, אבל עסקה בעיקר בבצורת של הפורטוגלי ושל בנזמה שספג שריקות מהקהל. ב"אס" כתבו: "רונאלדו לא הצליח לחייך, הרי אף אחד מהשערים לא היה שלו"

AP

ריאל מדריד אמנם ניצחה אמש (ראשון) 0:3 את לאס פלמאס ושמה מאחור את השבוע בו רשמה הפסדים לג'ירונה וטוטנהאם, אבל באלופת ספרד ואירופה עדיין נשמעות חריקות. בתקשורת המדרידאית ביקרו את ההופעה של הבלאנקוס במחצית הראשונה והזכירו פעם נוספת כמה חסרים השערים של כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, ששוב שבתו מהבקעות.

"אנחנו לא מסתכלים על מי מבקיע כי אנחנו קבוצה", אמר מרקו אסנסיו שהפציץ את השני, "לכולנו יש את אותה מטרה ולא משנה מי מבקיע". אסנסיו צודק, אבל בריאל קצת מודאגים כי בניגוד לשנים קודמות, הם עדיין לא דורסים השנה ובינתיים מתקשים בחלק הקדמי. לבנזמה ורונאלדו יש רק שער אחד בליגה, והבלאנקוס לא כבשו יותר משלושה שערים באף משחק העונה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה את לאס פלמאס 0:3
ויאריאל במקום החמישי, ניצחונות גם לסלטה וריאל סוסיאדד

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מתוסכל. רונאלדו/רויטרס

בעוד כריסטיאנו הוא הכוכב הבלתי מעורער, כלפי בנזמה כבר אזלה הסבלנות מזמן. החלוץ הצרפתי קיבל אמש הזדמנות מצוינת בדקה הרביעית, אבל הפעולה שלו הייתה כבדה והוא החמיץ וספג קריאות בוז ושריקות מהאוהדים. הקהל המשיך לגלות חוסר סבלנות כלפי בנזמה גם בדקות הבאות וכשהוא הוחלף בדקה ה-75 על ידי לוקאס ואסקס, שוב ליוו אותו שריקות רועמות.

לעומת בנזמה הכבד, כריסטיאנו רונאלדו דווקא נראה לא רע, אבל האיומים שלו פספסו בכל פעם קצת. הפורטוגלי נראה מאוד מתוסכל ואלפרדו רלאניו כתב בטור שלו ב"אס": "רונאלדו סיפק כדור רוחב מושלם לאיסקו, שכבש וקבע 0:3. המשחק היה גמור, איסקו חגג, החברים באו לברך אותו, אבל רונאלדו רק הסתובב וחזר לחלק המגרש של ריאל, כמו אחרי כישלון. החוגגים הבחינו בהיעדרות שלו וניגשו לברך אותו על הבישול. הוא הודה להם, אבל אפילו לא הצליח לחייך. הרי אף אחד משלושת השערים שלו היה שלו...".

המאמן זינדין זידאן אמר: "רונאלדו יעשה את ההבדל בליגה בקרוב מאוד, בדיוק כפי שהוא עושה בליגת האלופות. אנשים אחרים תמיד רואים את הדברים השליליים, אני ראיתי הערב את הבישול שלו לאיסקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully