וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו פרש, מריו באלוטלי הצדיע: "יכולת לשחק עוד 10 שנים"

הכדורגל העולמי נפרד מה"גאון האמיתי של הכדורגל היפה". קנבארו נזכר ברגע משעשע מגמר מונדיאל 2006, בונוצ'י הודה למי ש"לימד אותנו כדורגל" ובופון סיכם: "נתן משמעות למילה 'ייחודי'"

שחקני נבחרת איטליה, מריו באלוטלי, אנדראה פירלו. רויטרס
אנדראה פירלו עם מריו באלוטלי ב-2014/רויטרס

"גאון אמיתי של הכדורגל היפה" - כך הגדירו בחשבון הטוויטר של יובנטוס את אנדראה פירלו, שהודיע מוקדם יותר הערב (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 38. הקשר האלגנטי שהיה אלוף העולם עם איטליה ואלוף אירופה עם מילאן ויובנטוס, תלה את הנעליים לאחר הדחתה של ניו יורק סיטי מהפלייאוף בליגת ה-MLS ועולם הכדורגל נפרד בהצדעה.

עוד בנושא:
אנדראה פירלו פרש מכדורגל: "המסע המדהים הגיע לקצו"

פאביו קנבארו, קפטן נבחרת איטליה במונדיאל ב-2006, הזכיר את הרגע לפני הזכייה, ובו פירלו פנה אליו ושאל: "תקשיב, פאביו, אם גרוסו כובש אנחנו אלופי העולם? ". קנבארו השיב: "אה, כן". בלם העבר הוסיף: "היה כבוד לשחק איתך ולנצח איתך".

לאונרדו בונוצ'י כתב באינסטגרם: "אנשים רבים העריצו אותך בגלל דברים יוצאי דופן שעשית עם הכדור, דברים שהם בלתי אפשריים עבור אנשים רגילים. התמזל מזלי לראות אותך עושה את זה אפילו עם כדור פוטבול! תודה שגרמת לי ולכולם לצמוח, ושלימדת אותנו איך לשחק כדורגל. היית גדול, מאסטרו".

פרנק למפארד, חברו של פירלו בניו יורק סיטי, פרסם תמונה משותפת באינסטגרם וכתב: "שחקן קלאסי ואדם קלאסי. היה תענוג לשחק איתך ונגדך אנדראה פירלו. בהצלחה בכל מה שתעשה בעתיד".

דויד וייה, שגם הוא שיחק עם פירלו בניו יורק סיטי, כתב: "ברכות על קריירה מדהימה. אני מאחל לך כל טוב עם פתיחת הפרק החדש בחייך".

מריו באלוטלי נפרד: "ייחודי, יחיד במינו, פנומן. היה לי הכבוד לשחק איתך, תודה על הכול אנדראה. מבחינתי, יכולת לשחק עוד 10 שנים".

ג'יג'י בופון צייץ: "רק מי ששיחק עם אנדראה יכול להבין את משמעות המילה 'ייחודי'. אלוף שהפגין קלאסה, אלגנטיות וצניעות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully