וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: זידאן מודה ש"רונאלדו מאוד מאוכזב". הפורטוגלי ניצל מאדום

ריאל מדריד ניצחה לראשונה העונה בברנבאו, 0:2 את אספניול, אבל רונאלדו (למרות הבישול ה-200) המשיך בבצורת ושבר שיא שלילי, ויכול היה להיות מורחק על עבירה ללא כדור. זידאן הילל את איסקו: "הוא משחק כמו ברחוב"

רויטרס

צפו בתקציר ה-0:2 של ריאל מדריד על אספניול

ריאל מדריד רשמה אתמול (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה בסנטיאגו ברנבאו, כשגברה 0:2 על אספניול מצמד של איסקו. הבלאנקוס שוב לא נראו במיטבם, הרבו לשגות בהגנה, לאורחים היו לא מעט הזדמנויות להשוות ואף נעצרו בקורה, אבל בסופו של דבר האלופה הצליחה לשמור על פער של 7 נקודות "בלבד" מברצלונה, שעדיין מושלמת בפסגה. ביציעי הברנבאו אתמול נראו אלפי דגלי ספרד, וזאת כתגובה של האנשים בבירת ספרד לאירועים הסוערים בקטלוניה ולמשאל העם על עצמאותה.

וכרגיל בריאל מדריד, מי ששוב מושך כותרות הוא כריסטיאנו רונאלדו, שעדיין לא כבש העונה בליגה (על אף שהיה תחת עונש הרחקה בתחילת העונה). הוא רק אחד משני שחקנים בספרד שיש להם 15 בעיטות ומעלה לעבר השער מבלי להבקיע (22 בעיטות לפורטוגלי, יותר מכל שחקן אחר בליגה, רק ארבע מהן למסגרת). בסיום רונאלדו אף נראה בועט בתסכול בשחקן ההגנה של אספניול. "זו עבירה ללא כדור, הוא יכול היה לקבל על זה אדום", אמר שופט העבר והפרשן איטרלדה גונסאלס.

עוד בנושא

התשובה של ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אספניול, צמד לאיסקו, צפו בתקציר
סוער בספרד: ברצלונה ניצחה את לאס פלמאס 0:3 מול יציעים ריקים בקאמפ נואו
פיקה הודה בדמעות: "זו הייתה החוויה הכי קשה בחיים שלי, מוכן לפרוש מהנבחרת"
בעקבות ההחלטה לקיים את המשחק ללא קהל: סגן נשיא ברצלונה התפטר

עם זאת, רונאלדו "האגואיסט" רשם אתמול את הבישול ה-200 שלו בקריירה: 112 בריאל מדריד, 54 במדי מנצ'סטר יונייטד, 27 בנבחרת פורטוגל ועוד שבעה בספורטינג ליסבון.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן שוב נשאל על רונאלדו, שלא כבש 270 דקות רצופות (שיא שלילי, ועוד מול יריבות כמו בטיס, אלאבס ואספניול) ואמר: "הוא לא עייף, הוא היה הרבה משחקים בחוץ, והוא מאוד מאוכזב כי הוא עדיין לא כבש העונה בליגה, אבל זה הכדורגל".

על איסקו אמר זידאן ש"יש לו הרבה יותר ביטחון עכשיו, הוא יודע שהוא חשוב עבורנו, אבל הוא תמיד היה. הוא משחק כאילו שהוא משחק ברחוב. אין לו פחד, ואני אוהב את זה. הוא ממשיך ככה גם כשדברים לא עובדים, ואני אוהב את זה. אני מקווה שנראה איסקו אפילו יותר טוב".

איסקו הזהיר את היריבות ואמר: "העונה עוד ארוכה ונשאר עוד הרבה זמן, ואנחנו ללא ספק נשתפר ככל שהעונה נתקדם. הבצורת של רונאלדו? הוא לא כבש בליגה, אבל הוא כן כבש בליגת האלופות, וגם ככה הדבר היחיד שחשוב זה שלוש הנקודות".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. GettyImages
270 דקות בלי שער. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
התפילות לא עזרו. כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully