וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההחלטה לקיים את המשחק ללא קהל: סגן נשיא ברצלונה התפטר

בשל המהומות בעיר, הנהלת הקבוצה לא רצתה להופיע וניצבה בפני הפסד טכני ואובדן שש נקודות. השחקנים דרשו לשחק וקיבלו את מבוקשם, אך הסערה נמשכה וקרלס וילארובי הודיע על התפטרותו

one

דרמה בברצלונה: בעקבות משאל העם לעצמאות קטלוניה, שהוביל החל משעות הבוקר (ראשון) לאי שקט ולמהומות ברחבי העיר, כמעט נדחה המפגש בין ברצלונה ללאס פלמאס.

לבסוף, ברצלונה הודיעה: "אנו מצרים על האירועים ברחבי קטלוניה, שמנעו מאזרחים לנצל את זכותם הדמוקרטית לחופש ביטוי. בשל המצב הלא שגרתי, הנהלת הקבוצה החליטה לקיים את המשחק ללא קהל, לאחר שההתאחדות סירבה לבקשת הדחייה".

בשעות הצהריים החלו לדווח כלי התקשורת הבכירים בספרד כי בארסה מסרבת לעלות למשחק. ההתאחדות הספרדית, יחד עם המשטרה המקומית והנהלת הליגה, טענו כי המשחק ייערך כסדרו ולאחר מכן דווח כי שחקני ברצלונה דרשו מההנהלה שלהם לשחק, מחשש שייענשו בהפסד טכני ואובדן של שש נקודות. ארגון אוהדי הקבוצה איים לפוצץ את ההתמודדות אם אכן תתקיים, מה שהוביל לאפשרות לקיים את המפגש ללא קהל.

אלא שהדרמה לא הסתיימה שם: בעקבות ההחלטה לעלות בסופו של דבר לכר הדשא למשחק ללא קהל, החליט סגן נשיא ברצלונה קרלס וילארובי לקחת אחריות והתפטר מתפקידו.

אוהדי ברצלונה מחוץ לאצטדיון קאמפ נואו. רויטרס
אוהדי ברצלונה מחוץ לקאמפ נואו/רויטרס
אצטדיון קאמפ נואו של ברצלונה. רויטרס
האצטדיון ריק/רויטרס

ג'רארד פיקה: "אני כבר הצבעתי. יחד, אי אפשר למנוע מאיתנו להגן על הדמוקרטיה"

צ'אבי: "מה שקורה בקטלוניה זה ביזיון"

עוד קודם לכן, היריבה לאס פלמאס הודיעה כי תופיע למשחק עם דגל ספרד על דש חולצתה ואילו התאחדות הכדורגל הקטלאנית הכריזה על דחיית כל המשחקים שתוכננו להיום.

בספרד עסקו בימים האחרונים בהשלכות שעשויות להיות לכך שקטלוניה תקבל עצמאות, כאשר כמובן מי שמושכת הרבה עניין היא קבוצת הכדורגל של העיר, המהווה מקור גאווה גדול וסמל של העם הקטלאני.

בספרד טוענים שאם קטלוניה תקבל עצמאות, הרי שהקבוצות שמשוייכות לחבל ארץ הזה כמו ברצלונה, אספניול וג'ירונה יצטרכו להחליט באיזו ליגה הן רוצות לשחק. ג'רארד פיגראס שר הספורט הספרדי התייחס לנושא ואמר: "במקרה של עצמאות, הקבוצות הקטלאניות יצטרכו להחליט איפה הן רוצות לשחק - בליגה הספרדית, או בליגות של מדינות שכנות כמו איטליה, צרפת והפרמיירליג".

פיגראס המשיך ונתן דוגמאות דומות: "מונאקו משחקת בצרפת, באנגליה יש מועדונים וולשים. אני לא חושב שלאופ"א יש משהו נגד התופעה של קבוצות שמשחקות בליגות שלא מהמדינות שלהן".

עדכון ראשון: 9:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully