וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מרפי הולוואי חתם לעונה הקרובה

27.9.2017 / 16:00

הסנטר (27, 2.01) הצטרף לכתומים במקומו של ג'ראלד בברלי שישוחרר. הולוואי רשם אשתקד 16.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בגלבוע/גליל. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר לליגת העל. מרפי הולוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של סנטר גלבוע/גליל בעונה שעברה מרפי הולוואי, שיחליף במועדון את ג'ראלד בברלי שהיה חתום על חוזה זמני למבחנים. על המגעים עם הולוואי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הולוואי סיים בימים האחרונים חוזה בליגה הפיליפינית, וחזר לארצות הברית, כך שיגיע לישראל רק באמצע השבוע ולא ישחק ברבע גמר גביע ווינר ביום ראשון הקרוב נגד הפועל אילת. בברלי, שהגיע מראש עם מספרים לא מרשימים מליגת הפיתוח, היה נראה לא רע במשחקי ההכנה עד המשחק אתמול נגד עירוני נהריה, ולאורך כל התקופה חיפשו הכתומים שחקן איכותי ממנו.

הולוואי (27, 2.01) הגיע בעונה שעברה לגלבוע/גליל והפך לאחד משחקני הפנים הטובים והמפתיעים בליגת העל. הוא סבל מפציעה במהלך העונה ועזב שבועיים מסוף העונה מסיבות אישיות כשהוא רושם ב-24 משחקים 15.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. הסנטר הוא בוגר מיסיסיפי משנת 2013, ששיחק בעברו בליגה הלאומית במדי עירוני קרית אתא והפועל כפר סבא, ועבר גם בטרייסטה מהליגה השנייה באיטליה ושולה מהליגה הראשונה בצרפת.

עוד בנושא
הפסקת עשר: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של אטלנטה הוקס
דקוואן קוק: "לא יוכלו למחוק את השם שלי מספרי ההיסטוריה"
שמוליק ברנר: "מכבי ראשון לציון זה לא מקום קל לאמן בו"

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בונה קבוצה. מאמן ראשון לציון שמוליק ברנר/ברני ארדוב

הכתומים מחזיקים בשלושה זרים נוספים - דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס ומארק טולפסן, שכמו בברלי לא מרשים. הסגל הישראלי של הכתומים נשאר ברובו מהשנה שעברה וכולל את הקפטן ניצן חנוכי, הגארדים אבי בן שימול ועודד ברנדווין, הסנטר עידן זלמנסון ואליהם הצטרף הפורוורד הצעיר יניב סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully