וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "מכבי ראשון לציון זה לא מקום קל לאמן בו"

26.9.2017 / 17:19

הכתומים פתחו עונה במסיבת עיתונאים והמאמן דיבר על תופעת הפיטורים בקבוצה: "מקום שיקר לליבי". היו"ר יצחק פרי: "לקחנו החלטה לא נכונה לפרוש מאירופה. המטרה היא להיות בצמרת"

one

מכבי ראשון לציון קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ואימון פתוח לרגל פתיחת עונת 2017/18. הכתומים, שסיימו את העונה שעברה בהפסד בחצי גמר הפיינל פור, ויתרו על השתתפות באירופה אחרי שנתיים, ויתמקדו רק במשחקי הליגה, כשהמאמן שמוליק ברנר ימשיך על הקווים לצד עוזר המאמן החדש יריב יצקן. הסגל המקומי של הקבוצה ימשיך למנות את הקפטן ניצן חנוכי, הגארדים אבי בן שימול ועודד ברנדווין והסנטר עידן זלמנסון, אליהם חזר הפורוורד המוכשר שגדל במועדון יניב סולומון. בגזרת הזרים צירפו בעיר היין את דרו קרופורד, אקס בני הרצליה, ואת ג'ייסון סיגרס מגלבוע/גליל לצד שני זרים שנמצאים בחוזי מבחן - מארק טולפסן וג'ארלד בברלי, שכפי שפרסמנו אתמול, צפוי לעזוב ואת מקומו אמור לתפוס מרפי הולוואי

שמוליק ברנר, יצחק פרי, ניצן חנוכי, מכבי ראשון לציון,. ברני ארדוב
ראשון לציון יוצאת לדרך. חנוכי, ברנר ופרי במסיבת עיתונאים/ברני ארדוב

"מכבי ראשון לציון פותחת את העונה ה-30 בליגת העל, וסך הכל שלוש קבוצות נמצאות תקופה כזאת בליגה - מכבי תל אביב, ירושלים ואנחנו", אמר היו"ר יצחק פרי בפתח דברי, "זה מעל דור ומראה את הנחישות והעוצמה והרצון של מכבי ראשון לציון להיות בליגת העל. בשבע השנים האחרונות היינו חמש פעמים בפיינל פור, כשראש העיר קרא לי לחזור לא הערכנו שכך יהיה, ופעם אחת אף זכינו באליפות. מכבי ראשון לציון הוא מועדון מכובד ומסתכל קדימה לארנה שהעירייה מתכננת. יש לנו קבוצה מעניינת, קבוצה עם שחקנים ותיקים, לצד שחקנים צעירים - יניב סולומון ועידן זלמנסון. ייקח קצת זמן, זאת לא קבוצה שביום אחד תתחבר, אבל המטרה היא להיות בצמרת של הליגה ולהביא כבוד לאוהדים".

על ההחלטה לא להמשיך באירופה אמר פרי: "מכבי ראשון לקחה החלטה לא נכונה השנה שהיא פרשה מאירופה. ההחלטה הייתה מבוססת על ההערכות על יכולת תקציבית שלנו לעמוד בדבר הזה וההערכה שנייה דיברה על השינויים של השחקנים בסגל. הדברים האלה גרמו לרגליים קרות והתקבלה החלטה לא להשתתף השנה בליגת האלופות שלטעמי הייתה מוטעית".

היו"ר הוסיף ודיבר על תופעת פיטורי המאמנים של המועדון: "יש דברים שנעשים, לא טוב להחליף מאמן באמצע העונה. לפעמים חושבים האם להקריב את העונה עד הסוף, או ללכת לאקט שיש סיכוי להצלחה. שרון התחלף ולקחנו אליפות, ובשנה שעברה החלפנו את אריק וזה היה קשה מאוד, והחלפנו אותו בבחור צעיר ולפי העובדות בשטח הצלחנו. האם זה כיף לי? לא, אבל אני אמשיך לשים את הראש שלי על כף המאזניים אם אני ארגיש שזה מה שצריך".

המאמן שמוליק ברנר אמר: "שמח לפתוח את העונה הזו, יש לנו קבוצה חדשה, הבסיס הישראלי שמלווה את הקבוצה בשנים האחרונות - ניצן, אבי, עידן זלמנסון, אליהם הצטרפו שחקנים חדשים - שני זרים עם ניסיון בליגה הישראלית, לצד שני זרים צעירים ומוכשרים. תהיה קבוצה מעניינת. קבוצה חדשה כמעט לחלוטין והכימיה זה לוקח זמן, וחיבור לוקח תקופה מסוימת. בטוח שנעשה את זה בצורה טובה. מעמד המאמן הוא בעיה בכלל בספורט הישראלי. זה לא מקום קל לאמן בו, זה כן מקום שיקר לליבי הייתי פה עם חלק מהמאמנים הבכירים בכדורסל הישראלי, זאת המציאות".

עוד בנושא
אפקט הפרפר: האיזון שסטראטוס פרפרוגלו יכול להביא להפועל ירושלים
סמארדו סמואלס יצטרף למסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית
דיוויד בלאט: "המטרה שלי היא לחזור ל-NBA בעונה הבאה"

עוד באותו נושא

מכבי ראשון לציון במגעים לצירופו של מרפי הולוואי

לכתבה המלאה
שמוליק ברנר, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"יש קבוצה חדשה". ברנר ושחקניו באימון הפתיחה/ברני ארדוב

הקפטן ניצן חנוכי סיכם את העובדה כי בקבוצה יש לא מעט שחקנים מבוגרים ודיבר גם על התוצאות במשחקי ההכנה: "הגיל זה יכול להיות יתרון מהצד של הניסיון, עשינו פה דברים יפים והיינו חלק בלתי נפרד מהם. זה שיש ציפיות זה בסדר, אפילו צריך להיות ככה, אנחנו נשמח לעמוד באתגר ולראות שאנחנו עומדים בהם. זה יכול להיות יתרון לשחקנים הצעירים שיש לצידם שחקנים מנוסים. אף פעם אסור לשפוט על פי משחקי אימון, כשמנצחים הרבה זה יכול לעשות יותר מדי ציפיות, ופתאום אתה בא לליגה והפסד אחד מטלטל אותך. הפסדנו שני משחקים, אבל אנחנו לא מתרגשים מזה, אנחנו בתהליך בנייה וחיבור, אנחנו עדיין בעיצומו של התהליך. בליגה אנחנו נהיה בסדר, זה לא מדד גם שזה טוב וגם זה רע.

את הקבוצה תאמץ השנה חברת IlandTv, ערוץ טלויזיה לקהל דוברי הרוסית בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully