וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "המטרה שלי היא לחזור ל-NBA בעונה הבאה"

מאמן דרושאפקה התראיין לקראת פתיחת העונה בטורקיה והתייחס לטרייד הגדול ב-NBA: "טוב לשני הצדדים". על השיטה החדשה של מוקדמות המונדובאסקט: "רע לכולם. צריך למצוא פיתרון מציאותי"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
"בנינו קבוצה מרגשת". דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט יפתח בעוד כשבועיים את עונתו השנייה כמאמן דרושאפקה, והיום (שני) העניק ראיון לאתר 'ספורטנדו'. בלאט התייחס לטרייד בין קליבלנד לבוסטון, לציפיות שלו מהסגל המתחדש של הקבוצה הטורקית, לבנו תמיר ולשיטה החדשה של מוקדמות המונדובאסקט.

"בנינו קבוצה מרגשת, אתלטית ורעבה לכדורסל", אמר על דרושאפקה, "כמו בעונה שעברה, גם הפעם נציג גישה טובה והמון תשוקה. אנחנו רוצים לשחק טוב עבור המועדון והאוהדים. נעשה את הכי טוב שאפשר. תיכננו את הסגל ככה שנאמץ סגנון משחק מהיר. רוב השחקנים שלו מהירים ואתלטים. במהלך העונה ננסה להגביר עוד ועוד את הקצב".

על בנו, תמיר, וההחלטה שלו לעבור להפועל חולון: "ניסיתי לייעץ לו אבל היו לא מספר אופציות והוא לקח את ההחלטה הסופית לבד. העובדה שחולון תשחק גם בליגת העל וגם בליגת האלופות של פיב"א תרמה להחלטה שלו. בנוסף, המאמן דן שמיר שימש כעזור שלי בעבר. אני מאוד מרוצה מהצורה בה מתפתחת הקריירה שלו, ונהנה לעקוב אחריו מקרוב".

עוד בנושא

לברון ג'יימס: "עשיתי כל מה שיכולתי למען קיירי, התכוננתי לתת לו את המפתחות"
המזרח הקרוב: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של בוסטון סלטיקס
מכבי ראשון לציון במגעים לצירופו של מרפי הולוואי

שחקן נבחרת העתודה תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
שחקן נבחרת העתודה תמיר בלאט/אתר רשמי, אתר FIBA

על הטרייד בין קליבלנד לבוסטון: "זה קצת אירוני ששתי מתחרות החליפו ביניהן כוכבים גדולים, אבל אני מאמן כבר מספיק זמן כדי לדעת שזה יכול לקרות. אני חושב שהטרייד טוב לשני הצדדים ומאחל לקבוצות הצלחה. אני סקרן לגבי ההשתלבות של השחקנים אחרי הטרייד. בקשת העזיבה של קיירי הייתה מאוד אמיצה. הוא רוצה להוביל קבוצה ועכשיו הוא יוכל לעשות את זה. זיזיץ' הוא שחקן צעיר שרק החל לשחק בליגה. לא הרבה השתנה מבחינתו בגלל הטרייד. עבור שחקן רעב כמוהו, כל הקבוצה טובה עבורו".

על מוקדמות המונדובאסקט, שייערכו באמצע העונה: "זה רע לכולם. לאוהדים, לקבוצות, לשחקנים, למבחרת ולכדורסל. כולם ייפגעו מהמהלך. מאמנים יצטרכו להפסיק את מלחמות האגו כדי למצוא פיתרון מציאותי. זה הכרחי שההחלטה הכי טובה עבור הכדורסל תתקבל בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully