וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון במגעים לצירופו של מרפי הולוואי

25.9.2017 / 16:46

הסנטר האמריקאי (27, 2.01) שרשם בעונה שעברה 15.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בגלבוע/גליל עשוי להגיע לעיר היין ולהחליף את ג'ראלד בברלי שנמצא על חוזה זמני וצפוי להיחתך מהקבוצה

שחקן גלבוע/גליל מרפי הולוואי מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. מגד גוזני
הביג מן החדש של ראשון לציון? מרפי הולוואי/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון נמצאת במגעים לצירופו של סנטר גלבוע/גליל בעונה שעברה מרפי הולוואי, שאם יגיע יחליף במועדון את ג'ראלד בברלי שנמצא בעיר היין על חוזה זמני למבחנים. הולוואי סיים בימים האחרונים חוזה בליגה הפיליפינית, וחזר לארצות הברית, כשאם יגיע הוא לא אמור לשחק ברבע גמר גביע ווינר ביום ראשון הקרוב נגד הפועל אילת. בברלי, שהגיע מראש עם מספרים לא מרשימים מליגת הפיתוח, היה נראה לא רע במשחקי ההכנה עד המשחק אתמול נגד עירוני נהריה, ולאורך כל התקופה חיפשו הכתומים שחקן איכותי ממנו, והוא צפוי לעזוב בתקופה הקרובה.

הולוואי (27, 2.01) הגיע בעונה שעברה לגלבוע/גליל והפך לאחד משחקני הפנים הטובים והמפתיעים בליגת העל. הוא סבל מפציעה במהלך העונה ועזב שבועיים מסוף העונה מסיבות אישיות כשהוא רושם ב-24 משחקים 15.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. הסנטר הוא בוגר מיסיסיפי משנת 2013, ששיחק בעברו בליגה הלאומית במדי עירוני קרית אתא והפועל כפר סבא, ועבר גם בטרייסטה מהליגה השנייה באיטליה ושולה מהליגה הראשונה בצרפת.

מחר תקיים ראשון לציון מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה הקרובה. מלבד בברלי שצפוי לעזוב מחזיקים הכתומים בשלושה זרים נוספים - דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס ומארק טולפסן, שכמו בברלי לא מרשים. הסגל הישראלי של הכתומים נשאר ברובו מהשנה שעברה וכולל את הקפטן ניצן חנוכי, הגארדים אבי בן שימול ועודד ברנדווין, הסנטר עידן זלמנסון ואליהם הצטרף הפורוורד הצעיר יניב סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully