וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארדו סמואלס יצטרף למסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית

26.9.2017 / 11:44

הסנטר האמריקאי (28, 2.06) ששיחק בעברו בהפועל ירושלים ובברצלונה, ושוחרר לאחרונה מבטיס, יחבור לירוקים ורק לאחר מכן תתקבל החלטה האם לנסות ולצרפו גם להמשך העונה

סמארדו סמואלס שחקן ברצלונה. GettyImages
מתאמן עם מכבי חיפה. סמארדו סמואלס/GettyImages

מכבי חיפה תצא במוצאי יום כיפור לארצות הברית למסע המשחקים השנתי שלה, שיכלול השנה מפגש עם שלוש קבוצות NBA, יוטה ג'אז, אינדיאנה פייסרס ופורטלנד טרייל בלייזרס. מי שיחבור לירוקים בארצות הברית הוא הסנטר סמארדו סמואלס, אקס הפועל ירושלים, ששוחרר בשבוע שעבר מבטיס הספרדית. על פי גורמים שונים בחיפה, רק לאחר שיסיים את המחנה שם, יוחלט האם לנסות ולצרף את סמואלס לירוקים, גם בשל עלותו הכספית הגבוהה יחסית. בעבר חיפה צירפה לא מעט שחקנים למחנה המשחקים שלה ולא הגיעה איתם בחזרה לישראל, אך אשתקד כן עשתה זאת כשחזרה עם הסנטר ג'אריד פיימוס.

סמואלס (28, 2.06) שיחק שלוש עונות במדי קליבלנד, לפני שנעל את עונת 2012/13 במדי הפועל ירושלים איתה נעצר בחצי גמר הפלייאוף. אחרי התקופה בירושלים הוא עבר למילאנו האיטלקית, איתה שיחק שנתיים, אך רשם תקופות טובות במועדון מה שעזר לו להשיג חוזה לשנתיים בברצלונה. לאחר שלא הרשים במדי הקבוצה הקטאלונית שוחרר בקיץ שעבר ממנה וחתם בליגה הסינית. בסיום העונה בסין הצטרף לברינדיזי האיטלקית והקיץ כאמור חתם בבטיס אך אחרי כמה שבועות של אימונים הוחלט לשחררו מחוזהו.

למכבי חיפה יש דלילות יחסית מתחת לסל, כשרק הסנטר הצעיר דניאל קופרברג, והפורוורד-סנטר ברנדון באומן מסוגלים לאייש את העמדות האלה. וויל גרייבס צפוי להמשיך לנסות ולכסות את החורים, כשחוץ משני האמריקאים הללו חתומים בקבוצה גם הזרים לוק מרטינס ואנג'ל רודריגס, שניהם גארדים. הסגל הישראלי מונה גם את דגן יבזורי, עוז בלייזר, רועי הובר, ווילי וורקמן, נתנאל ארצי ופרדריק בורדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully