וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הביסה את דנמרק ועלתה לחצי הגמר באליפות אירופה דרג ב'

שחקניו של שרון אברהמי לא ריחמו עם 55:80 קליל על הדנים. תומר לוינסון (17 נק' ו-8 ריב') ועמית עבו (15) בלטו. ניצחון על קרואטיה בחצי הגמר ביום שבת יבטיח העפלה לדרג א'

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל. אתר פיב"א, אתר רשמי
זה ממשיך להיראות טוב. נבחרת הנוער/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת הנוער של ישראל העפילה הערב (שישי) לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב', כשהביסה את דנמרק 55:80 ושמרה על מאזנה המושלם בטורניר. בשלב הבא, מחר ב-20:30, יפגשו שרון אברהמי ושחקניו את קרואטיה, כשניצחון יבטיח להם עלייה לדרג א'. גם הפסד עשוי להשאיר את ישראל בתמונה, דרך המקום השלישי, אך ורק אם לטביה תצליח לשרוד בדרג א' (הלטבים קרובים מאוד לירידה לדרג ב', אך העובדה שיארחו את אליפות דרג א' בשנה הבאה תשאיר אותה בדרג הבכיר בכל מקרה, מה שיגרום למקום השלישי לאבד את המקום).

הרבע הראשון הלך צמוד והסתיים ב-11:14 לישראל, שהצליחה לברוח בתחילת הרבע השני ולעלות ל-13:23 בזכות דקות טובות של תומר לוינסון ואופק מלכה. לוינסון המשיך להיראות נהדר, הפער צמח, ולחדרי ההלבשה ירדה ישראל כשהיא ביתרון משמעותי של 24:43. ברבע השלישי הצטרף עמית עבו לחגיגה, ההפרש הגיע ל-29:64, ומשם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, לשמחתם של הכחולים-לבנים.

קלעו לישראל: תומר לוינסון 17 ו-8 ריבאונדים, עמית עבו 15, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, תומר פורת 10 ו-10 ריבאונדים, אופיק מלכה 8, אלון דרוקר 6, שחר עמיר 6, יותם חנוכי 6, דביר רינגוולד 4, גבריאל צ'אצ'אשווילי 2, רז אדם 2, יאיר קרביץ שותף ולא קלע.

עוד בנושא:

יורובאסקט: נבחרת אוקראינה תגיע לטורניר ללא מתאזרח וקירילו פסנקו
מכבי חיפה: וויל גרייבס ימשיך לעונה רביעית
דיווח: מכבי תל אביב ואנדולו אפס מעוניינות בסנטר הסרבי דיאן מוסלי
ארז אדלשטיין: "יש פה סיפור עם כרם משעור, אבל אני לא מתעסק בזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully