וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב ואנדולו אפס מעוניינות בסנטר הסרבי דיאן מוסלי

הסנטר המאסיבי (2.13, 26), שהיה אחד מגיבורי הזכייה של מלאגה ביורוקאפ בעונה החולפת, לא צפוי להמשיך בקבוצה לאחר שצירפה את ג'יימס אוגוסטין. הצהובים, כמו הטורקים, "עוקבים בעניין אחר מצבו"

ברני ארדוב

בניית הסגל של מכבי תל אביב לעונת היורוליג הקרבה טרם הושלמה, וכעת נראה שעיקר המאמצים מופנים להחתמת סנטר. על פי התקשורת הספרדית, אחד המועמדים העיקריים להצטרף לקו הקדמי של נבן ספאחיה הוא הסנטר הסרבי דיאן מוסלי (26, 2.13), שצפוי לעזוב את מלאגה. הקבוצה הספרדית החתימה אמש את ג'יימס אוגוסטין שעזב את צסק"א מוסקבה, ומצבת הגבוהים שלה עמוסה למדי. בעקבות זאת, נראה שמוסלי לא ימשיך ומכבי תל אביב, כמו גם אנדולו אפס הטורקית, "עוקבת בעניין אחר מצבו".

אם אכן יצטרף לשורות הצהובים, מוסלי יפגוש בישראל חבר קרוב - אלן אומיץ' שחתם בהפועל ירושלים וחלק עימו את הדקות בעמדת הסנטר בעונה החולפת במלאגה. הוא נחשב לגבוה מאסיבי וחזק, אבל גם נודע כאיטי ולא אתלטי במיוחד. בעונה שעברה, בה זכה עם מלאגה ביורוקאפ, הוא העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, ובליגה הספרדית המספרים שלו היו מעט פחות מרשימים, עם 9.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. למוסלי יש גם עבר ביורוליג עם פרטיזן בלגרד, במדיה שיחק בין 2012 ל-2014, וכן ניסיון קצר בלבוראל קוצ'ה.

דיאן מוסלי במדי פרטיזן בלגרד מול ניית'ן ג'וואי, ברצלונה, בשנת 2012. AP
מכבי תל אביב תחקה את ירושלים? מוסלי ב-2012/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully