וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: נבחרת אוקראינה תגיע לטורניר ללא מתאזרח וקירילו פסנקו

יריבת ישראל החליטה לוותר על שיתוף מתאזרח לאחר שהגארד פו ג'טר הודיע שלא יגיע מסיבות משפחתיות. גם הקפטן והכוכב הגדול ייעדר, בשל פציעה. עוד צרות לנבחרת איטליה: אחרי גאלינרי גם לואיג'י דאטומה נפצע וייעדר כשבוע

שחקן נבחרת אוקראינה פו ג'טר חוגג עם חבריו. AP
לא הגיעו להבנות. ג'טר במדי אוקראינה/AP

נבחרת אוקראינה, יריבת ישראל ביורובאסקט, הודיעה כי תגיע לטורניר ללא מתאזרח. זאת לאחר שהגארד פו ג'טר (33, 1.80), עליו בנו בהתאחדות האוקראינית, החליט שלא ליטול חלק בטורניר. הג'נרל מנג'ר של הנבחרת האוקראינית אנדריי לבדב אישר את הדברים ואמר: "ניסינו להגיע להבנות עם פו ג'טר, אבל הוא לא יגיע מסיבות משפחתיות, כך שלא יהיה לנו מתאזרח בסגל. אנחנו לא רוצים לקבל החלטות חפוזות ולצרף שחקן שאנחנו לא מכירים. כך שנהייה עם סגל שהוא כולו אוקראיני וזו תהייה הזדמנות טובה לפתח שחקנים צעירים". ג'טר התאזרח באוקראינה ב-2013 והשתתף במדיה ביורובאסקט באותה שנה.

שחקן נוסף שיחסר לאוקראינים הם הקפטן ואחד מכוכביהם הגדולים ביותר, קירילו פסנקו, שסובל מפציעה בברך ויזדקק לניתוח. פסנקו (30, 2.16 מ') שיחק ארבע עונות ב-NBA ואת העונה שעברה העביר באבלינו האיטלקית.

שחקן פנרבחצ'ה לואיג'י דאטומה מול שחקן גלאטסראיי ולדימיר מיצוב. GettyImages
פציעה חוזרת במרפק. דאטומה/GettyImages

* עוד צרות ליריבה נוספת של ישראל בטורניר – איטליה. אחרי הפציעה הביזארית של דנילו גאלינרי שתגרום לו להיעדר מהיורובסקט גם הפורוורד לואיג'י דאטומה נפצע וייעדר מפעילות כשבוע. דאטומה (29, 203) סובל מפגיעה במרפק בו נותח בקיץ שעבר. פציעה זו גרמה למאמן אטורה מסינה לזמן לסגל את הפורוורד סימונה פונטקיו מארמאני מילאנו.

* צרות גם בנבחרת סרביה: הגארד נמניה נדוביץ' (26, 1.91) ממלאגה פצוע והוא בספק גדול ליורובסקט. נדוביץ' עובר בדיקות רפואיות מקיפות בבלגרד והמאמן אלכסנדר ג'ורג'ביץ' הכריז: "נהייה יותר חכמים בתוך עשרה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully