וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: וויל גרייבס ימשיך לעונה רביעית

4.8.2017 / 13:55

הפורוורד האמריקאי האריך את חוזהו במדים הירוקים, אחרי שאשתקד סיים את העונה מוקדם בשל פציעה: "ישראל הפכה לבית השני שלי". רחימי: "זכות גדולה לאמן את אותו השחקן ארבע עונות ברצף"

וויל גרייבס, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה,
מוכן לקשר ארוך טווח. גרייבס/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הפורוורד וויל גרייבס לעונה רביעית בשורות המועדון. גרייבס ניהל מגעים ארוכים עם המועדון מאז סיום העונה, עד שלבסוף הוחלט כי יחתום לעונה נוספת. את העונה שעברה הוא סיים מוקדם לאחר שסבל משבר בצלעות במהלך המשחק בסיבוב השלישי נגד מכבי תל אביב, אך זה לא מנע מקבוצתו לרשום ריצה מרשימה עד לגמר הפיינל פור. ב-76 משחקים במדים הירוקים עד כה רשם 11.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.

"ווילי הפך לסמל במועדון שלנו ובקרב האוהדים וכישורי המנהיגות שלו יהיו חשובים מאוד העונה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "זו זכות גדולה לאמן את אותו השחקן ארבע עונות ברצף ובמיוחד כשמדובר באישיות כמו וויל", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי.

גרייבס עצמו נשמע גם כן נרגש: "נראה שישראל הפכה לבית השני שלי. יותר חשוב מזה, העיר חיפה אימצה אותי וקיבלה אותי בזרועות פתוחות. אני גאה להמשיך לעונה רביעית במדי מכבי חיפה והגיע הזמן להביא לאוהדים את האליפות שהם ראויים לה. אני מעריך מאוד את כולם על התמיכה בי בעונה שעברה לאחר הפציעה ועכשיו תורי להחזיר לכם על המגרש! יאללה מכבי חיפה".

גרייבס מצטרף לשני הזרים החדשים שחתמו במדים הירוקים בימים האחרונים אנג'ל רודריגס ולוק מרטינס ולסגל הישראלי של עופר רחימי שכולל את ווילי וורקמן, דגן יבזורי, רועי הובר, עוז בלייזר, נתנאל ארצי ודניאל קופרברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully